Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvorfor svinger jenter så med tilgjengelighet?


Gjest mafister

Anbefalte innlegg

Gjest mafister

Jeg liker ei jente nå da som jeg kommer godt overens med og trives sammen med. Jeg er litt forelsket i henne så kunne gjerne tenkt meg å blitt sammen med henne.

 

Det er et problem.

 

Vi kan jo begynne md det ikke så store problemet da:

Til tider er hn veldig veldgi tilgjengelig. Hun er glad hele tiden og er nesten overivrig i å få tak i meg.

 

men...

 

Så kommer problemet:

Til tider kan hun være helt utilgjengelig. Hun svarer ikke telefon, msn, og er overlegen i den ekte verden sm jeg da velger å kalle den.

 

Hvorfor er hun sånn?

Hun skifter på den tilgjengeligheten veldig fort og. Vi kan si at hun er som en dumpehuske som går opp og ned. Noen ganger veldig pratesjuk og ivrig. Kan hende hun er sånn normal, men så kommer den perrioden hvor hun er totalt borte. Nesten som om hun ikke vil ha noe med meg å gjøre liksom.

 

Hvorfor er hun sånn?

 

Vet hun at jeg er forelska i henne tror dere?

Har ikke nevnt noe da, men hinter til hennes gode personlighet og slenger ut noen komplimenter av og til.

 

Svaret jeg vil ha er hvorfor hun varrierer tilgjengeligheten hele tiden.

Er det noe dere alle jenter gjør?

Har mensen noe med dette å gjøre selvom jeg ikke helt tror det?

har dere andre teorier kom gjerne med dem.

 

Eller svar hvis dere vil (har vel sagt det 4 ganger nå)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Enkelte kvinner har en tendens til å tro at menn tar stille hint. Vi (jeg iallefall) må ha det auditivt, visuelt og gjerne skriftlig så skjønner jeg det.

 

uanset kan det være at jenta ønsker samme oppmerksomhet tilbake som hun gir deg. Når du ikke skjønner de stille hint så er det mulig isprinsessen er fremme en liten stund fra hennes side.

 

Det aller beste hadde kanskje vært å pratet med jenta om det. I begynnelsen av et forhold så føles enkelt ting teite osv... det er bare voksent!! Si det til henne før du tar opp emnet.

 

 

Men uanset HVA du gjør IKKE ta opp pms!!!

 

 

 

Lykke til og velkommen til menns uforståelige verden hehe

Lenke til kommentar

Har ei som holder på slik med meg nå.. Player meg skikkelig. Når jeg driter i hun, så blir hun gira, så blir jeg gira, så driter hun i meg. Og så er det pån i igjen.. Kaller det 16 år/berte syndromet.

 

Løsning: for all del ikke vis at du bryr deg om hun sånn kjærlighetsmessig. Vær heller litt vanskelig og vent til hun kommer med komplimenter. Så kan du svare sånn halv hyggelig tilbake.

 

Vet det høres rart ut, og det er det verste jeg vet å gjøre, men det funker faktisk.

Lenke til kommentar
Luremus, luremus. luremus

 

Ingen ting er som å kroke opp med en jente som er luremus & playa, gir en bra selvfølelse. Hemmligheten er å klø henne under haken og si du er glad i henne. Da vet hun ikke hva godt hun skal gjøre for deg.

 

:blush:

7065541[/snapback]

Nå har han nettopp selv skildret hvordan hun blir mer interessert da han svarer med å være uinteressert på hennes BS. Hvordan har det seg da at du anbefaler at han gjør det motsatte?

Trådstarter: Hold deg i tøylene, ikke bli fristet til å bli alt for "på tuppa" så fort hun viser interesse. Vis med litt hint og kroppsspråk at hun må vise at hun er interessert og at hun duger til noe, dersom du skal ville ha noe med henne å gjøre. Vær sånn i grenseland mellom "uinteressert" og "interessert".

Lenke til kommentar
Luremus, luremus. luremus

 

Ingen ting er som å kroke opp med en jente som er luremus & playa, gir en bra selvfølelse. Hemmligheten er å klø henne under haken og si du er glad i henne. Da vet hun ikke hva godt hun skal gjøre for deg.

 

:blush:

7065541[/snapback]

...dersom du skal ville ha noe med henne å gjøre. Vær sånn i grenseland mellom "uinteressert" og "interessert".

7066697[/snapback]

 

Det skjer ikke noe før man begynner sier jeg bare!

Lenke til kommentar

Jeg vet ikke hvor gammal du er, men jeg tror jeg ville forsøkt å snakket skikkelig med henne. Hvis du legger ditt på det rene, altså du sier hvordan ståa er fra din side, så kan hun jo velge hvordan hun vil kjøre løpet selv. Hvis hun fortsetter å oppføre seg med konstant PMS, så får du bare drite i henne. Hvis hun tar samtalen din alvorlig, så kanskje det kan være gjennombruddet.

 

Uansett, dette med å forstå jenter tar en hel mannsalder å skjønne... Og ingen har overlevd det hittil slik at de kan fortelle det til oss andre menner i samme knipe. Jenter er noen rare dyr.

 

Men ting som er nevnt tidligere her i tråden er ofte gjengangere. Jenter som normaltsett får mye oppmerksomhet, de "tenner" eller blir mer interisert i folk de ikke får oppmerksomhet fra siden de er vandt til å ha alle under sin "makt". Det motsatte med jenter som ikke har så mye kontakt med gutter. Disse er somregler som gutter flest, de liker å bli lagt merke til, og de reagerer positivt på det.

 

 

Lykke til!

Lenke til kommentar

Chris, ja, var kanskje litt dårlig formulert, men vet selv hvor utrolig vanskelig det er å gi slipp på noen. Uffameg, skal ikke mer til enn et litet blikk og to små ord før man er hekta og flere dager er ødelagt fordi man ikke får kontakt med personen.

 

Men, poenget er at det å holde liv i et allerede rævkjørt forrhold (noe det blir dersom hun fortsetter) er i 99% av tilfellene døfødt. Andre ville kanskje kaldt det selvpining. Det man da må gjøre, men som sammtidig er noe av det vanskligste, er rett og slett å gi opp. Bare det å innse at det faktisk er sinnsykt mange andre fisker i havet er vanskelig, men fytti så bra det føles når det endelig har gått opp for deg. For om trådstarter blir behandlet på denne måten, så håper jeg han tar til vettet og ikke lar seg herse med. "There is plenty more fish in the sea"...

Lenke til kommentar

Sånn er det med ei jentevenn av meg og...

 

Eneste som er forskjell er at hu veit jeg liker a, og hu har sagt at hu "liker deg veldig godt men ikke på den måten"

 

Men noen ganger kan hu være veldig pågående med klem og sitte på fang, holde i hoppe på osv...

 

Og på fylla har a klart å kysse meg...

 

 

Mens andre dager er det sånn at hu ikke gidder hilse på meg, og nermest blir sinna hvis jeg småkødder med a...

 

 

Faen, dere jenter er rare vesen!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...