Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvorfor svinger jenter så med tilgjengelighet?


Gjest mafister

Anbefalte innlegg

Sånn er det med ei jentevenn av meg og...

 

Eneste som er forskjell er at hu veit jeg liker a, og hu har sagt at hu "liker deg veldig godt men ikke på den måten"

 

Men noen ganger kan hu være veldig pågående med klem og sitte på fang, holde i hoppe på osv...

 

Og på fylla har a klart å kysse meg...

 

 

Mens andre dager er det sånn at hu ikke gidder hilse på meg, og nermest blir sinna hvis jeg småkødder med a...

 

 

Faen, dere jenter er rare vesen!

7072525[/snapback]

Hvilke forskjeller har du i atferdsmønster på disse dagene? Noen dager du er litt mer frempå, litt mer vennlig enn andre?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

ikke bare mag som har det sån om dagen da! Ei fra jobben som blei kjent med, var mye sammen en måneds tid så rota vi forrige lørdag og etter det har a ikke svart på meldinger eller svart etter veldig lang tid og alltid en unskyldning til og legge på fort når vi snakker i tlf. Men var hos hu og leverte bass kassa henner som jeg lånte (hu vraka bilen sin og fikk ny nå) og da satt vi og snakka 1 times tid om alt mulig og fikk en god lang klem når jeg dro.

Blir helt rar av detta+ at hu har jo overnatta en gang for 4 uker siden i senga mi, ikke no skjedde da. Og en anna ting er jo at hu blei voldtatt 3 uker før hu overnatta hos meg så veit ikke om det gjør ting værre for hu og dritt.

Men men jeg skal starte jobbe på samme byggeplass som hu snart og da skal vi jo kjøre sammen til jobb har vi avtalt for par uker sia.

hva skal man gjøre vente og se eller snakka om ting... hu veit jo at jeg liker hu vertfall, og venninna hennes har sagt at det er bare meg og en til hu har kjent lenge hu føler seg helt avslappet sammen med, men detta var jo før vi rota:S Blir gal!!

Lenke til kommentar
Du skal vite at jenter er veldig kontrollerende, og det er psykologisk bevist.

7077214[/snapback]

Du skal også vite at kvinner liker å bli "kontrollert" litt til en viss grad :p

Ellers er det lurt å spille små triks så man lar damene tro at de bestemmer/har kontrollen mens de egentlig gjør akkurat det vi vil.

Lenke til kommentar
Gjest Trådstarteren
Du skal vite at jenter er veldig kontrollerende, og det er psykologisk bevist.

7077214[/snapback]

Du skal også vite at kvinner liker å bli "kontrollert" litt til en viss grad :p

Ellers er det lurt å spille små triks så man lar damene tro at de bestemmer/har kontrollen mens de egentlig gjør akkurat det vi vil.

7077289[/snapback]

 

 

Og hvordan i all verden får vi utført det?

 

Den vil jeg prølve faktisk :)

Lenke til kommentar
Og hvordan i all verden får vi utført det?

 

Den vil jeg prølve faktisk :)

7077974[/snapback]

Det finnes nok ingen super-triks som funker som en cheat-code, men det er lurt å kjenne dama og hvordan hun reagerer i forskjellige situasjoner. Det går for det meste ut på å gi hint, eller spille på hennes følelser ovenfor ting/situasjoner. Uansett, det er ikke lett å gi noen direkte forklaring =/

Lenke til kommentar

Men jeg har ett spørsmål til alle dere kloke hoder der ute...

 

Det at jenter ene dagen kan være veldig avvisende( så vidt si hei osv) mens den andre dagen er veldig sånn skal lene seg til sitte oppå osv...

 

Er dette ting de tenker over? Lissom gjør de dette fordi de vil finne ut om der fortsatt er aktuelle for gutten...Eller er det lissom ting de ikke tenker over?

 

:hmm:

Lenke til kommentar
Og hvordan i all verden får vi utført det?

 

Den vil jeg prølve faktisk :)

7077974[/snapback]

Det finnes nok ingen super-triks som funker som en cheat-code, men det er lurt å kjenne dama og hvordan hun reagerer i forskjellige situasjoner. Det går for det meste ut på å gi hint, eller spille på hennes følelser ovenfor ting/situasjoner. Uansett, det er ikke lett å gi noen direkte forklaring =/

7079049[/snapback]

 

Litt offt men må bare spørre. Er utrolige mange uttrykk i de setningene dine. Er du singel? :innocent:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...