Gå til innhold

Lagger i spill kun når jeg beveger musa


Anbefalte innlegg

Ja dere hørte riktig, om jeg lar musa stå stille (altså ikke bevege på meg) flyter alt flott forbi. (spiller er foresten medal of honor). Men med en gang jeg begynner å bevege på musa, lagger det noe skikkelig. Hva i alle dager kommer dette av?

 

Jeg har _alltid_ hatt problemer med spill og lagging i grunn. Oblivion og Battlefield 2 er de eneste spillene jeg kan spille glatt liksom!

 

HW:

nVidia 7800gtx

amd x2 4200+

2GB ram (rimelig rask ram)

7200rpm hdd

 

Hva kommer dette av?

 

På forhånd takk =)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
Har du prøvd å sette "look around" kappene til piltastene og sjekket om problemet fortsatt er der? Jeg spilte Call of Duty to på en X2 og hadde null problem what so ever. Har du lastet ned dualcore driverene fra AMD sine nettsider?

7051546[/snapback]

 

Har lasta ned de driverne jeg kan bruke. Den optimizer drivern fører bare til blåskjerm hos meg, og flere har opplevd det samme med den drivern.

 

Nei, har ikke sånn musekilometersak =)

Lenke til kommentar

Det er noe jeg har tenkt mer og mer på i det siste :p Har mye rot på pc-en nå, men den går raskt, nesten som en drøm =) Windows i seg selv fungerer lynraskt og har ingen problemer (bortsett fra spill og sånn da, noe jeg tror er relatert til x2 cpu). Men får vel tenke litt hardere på det i mårra =)

 

andre forslag?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...