stakkarn Skrevet 10. oktober 2006 Skrevet 10. oktober 2006 Jeg lurer på om det finnes et program som gjør at jeg kan skru av lyden fra visse kilder? Eks: Jeg hører på musikk i iTunes samtidig som jeg spiller et flashspill i Opera, på flash spillet går det ikke ann å skru av lyden så, men jeg vil ha den vekk for den forstyrrer musikken. Derfor trenger jeg et progam som finner ut hvor lyden kommer fra og gjør ddet mulig å dempe den/skru den av. Takk
O. B. Lix Skrevet 10. oktober 2006 Skrevet 10. oktober 2006 I opera er det i alle fall greit å fjerne lyden. Trykk F12 og velg vekk "aktiver lyd i nettleser". Alternativt kan du gå inn i egenskaper for siden og stille inn så det gjelder kun den siden.
stakkarn Skrevet 11. oktober 2006 Forfatter Skrevet 11. oktober 2006 Takk, var i første omgang Opera jeg ville fjerne den fra
oddity Skrevet 11. oktober 2006 Skrevet 11. oktober 2006 Jeg tenkte på en måte å bare dempe lyden fra ett program, ikke mute den helt, men dette er kanskje ikke mulig så lenge begge programmer bruker samme driver?
stakkarn Skrevet 11. oktober 2006 Forfatter Skrevet 11. oktober 2006 Fikk ikke testet det med Opera før nå, men det fungerte hvertfall ikke på den siden jeg skulle ha det til å virke på. Er et Java spill på den som overstyrer lyden uansett om jeg skrur av lyden bare for den siden eller hele Opera. Noen som vet om et slik program jeg leter etter?
O. B. Lix Skrevet 14. januar 2007 Skrevet 14. januar 2007 (endret) Du kan fjerne lyden ved å krysse vekk "programtillegg" i F12, men da virker ikke nett-tv og slikt... Det finnes også et program "flashmute" (google) og mange er fornøyde, men jeg har problem med å få det til å virke... Endret 14. januar 2007 av O. B. Lix
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå