Gå til innhold

Hva med å legge til bosted?


Anbefalte innlegg

Hva med å legge til Bosted under avatarbildet i forumtrådene? Da ikke mer spesifikt en et av de 19 fylkene i landet. Er kjekt å vite hvilken del av landet folket kommer fra, og samtidig slippe å oppgi navn på by/tettsted. Kunne hatt en funksjon i kontrollpanelet med en rullegardinliste der man måtte velge et fylke.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

At det som står i bostedsfeltet i profil vises ved siden av innleggene var det faktisk før, men det var noe forumstyret valgte å ikke ha der særlig lenge, da det er en del som benytter bostedsfeltet til å skrive lange setninger, og ikke skrive enkelt og greit bostedet sitt.

 

Ideen din om rullegardin er fin, men det er ikke noe jeg kan tenke meg at drift vil finne på å legge inn som en funksjon...

Lenke til kommentar
Men da er det og vanskeligere å få det presist, å si at man er fra Finnmark f.eks er ikke veldig presist. :)
Poenget er ikke at det skal være presist heller. Poenget er å vite hvor i landet man kommer fra. Kunne like så godt vært nord, sør, øst eller vest. Som sagt, bare en liten pekepinn på hvor i landet man kommer fra.
Lenke til kommentar
Hvorfor ikke bare benytte signaturfeltet til dette?

7044648[/snapback]

 

Tror meningen her er å se hvor en person kommer fra, da må det jo være noe som er satndard for alle brukere.

 

Det holder for eksempel ikke at jeg skriver i signaturfeltet hvor jeg er fra hvis jeg vil hvite hvor andre er ifra. An kanskje 1 av 100 signerer med fylke man er ifra hjelper lite...

Lenke til kommentar

Jeg liker som sagt ideen om en rullegardinløsning. Men vil drift legge inn noe slikt i så fall? ;) ^^

 

Mener: Vestfold - Stokke

 

Kanskje et siste felt hvor man maks kan skrive inn noe på f.eks 7 bokstaver?

Vestfold - Stokke - [Fossnes] men det blir vel for avansert og da kan man jo skrive tulleting der og.

 

Kunne jo ha to felt da. "Bosted:" Her kan du skrive inn bostedet ditt i felt og søppel som "Foran PC-skjermen"

"Bosted rullegardin/statistikk:" Hvor rullegardinen tar plass.

Endret av The Strategy-player
Lenke til kommentar

Joda, joda, men dog bare et forslag til løsning og ikke noe jeg nødvendigvis selv ville støttet. I slike saker som dette prøver jeg også å komme med objektive forslag. :)

 

Dessuten kunne dette brakt inn en interessant søke- og statistikkfunksjonalitet tror jeg. Da det kunne blitt lagt inn en mulighet for sortering og visning av brukere etter bosted ved en lik rullegardin som søkte blant brukere som hadde registrert bosted på denne måten.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...