Gå til innhold

Lille dust horde!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja vi skulle summone Lord Skwal med guilden i Silithus... brukte over 300g på å summone han også kommer horden Koskov og Aoe'r oss til døde!! så nå må vi summone boss på nytt igjen :mad::mad: Lille dritt!

Så sinnsykt irriterene for denne guilden har ikke så stor guildbank heller.. Litt ny guild..

BTW Koskov Mage - Burning Blade!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hahaha, jeg var i guild med Koskov tidligere. Han er vel 14-15 år gammel og kommer fra Sverige. Helt idiot, og ble vel kicket for å ha noobet seg på Hakkar et par ganger på rad så vidt jeg kan huske.

Han migrerte fra Sylvanas, forresten.

Gjest Slettet-p4PIYwb6
Skrevet
klarte en person å wipe et helt raid ?

7041345[/snapback]

Ikke så vanskelig det.

Skrevet

Det var en Mage og når du tenker 20 personer some tenker på bossen og en mage kommer å aoe alt han har så er det ikke no vanskelig... hvis noen hadde vært litt smarte hadde de tatt en rogue og stunlocka den men er ikke no pro guild akkurat...

Tenker meg vi har 2-3 rogues eller no og stunlocker som vakter neste gang vi prøver eller hvis ;)

Skrevet
Haha, hvor konge! Dette er grunnen til at jeg spiller på PvP server :D

7042671[/snapback]

Du får ta et suicide run på en guild når de dreper Kazzak.

Da kan du si farvell til kontoen din :p

Skrevet
Haha, hvor konge! Dette er grunnen til at jeg spiller på PvP server :D

7042671[/snapback]

Du får ta et suicide run på en guild når de dreper Kazzak.

Da kan du si farvell til kontoen din :p

7043061[/snapback]

Hva er så spesielt med Kazzak i forhold til andre utebosser osv?

Hvis man spiller på en PVP server, er det ikke sånn at man kan gjøre hva man vil med spillerne rundt osv. Men man kan ikke angripe bossen og ødelegge på det viset?

Skrevet
Nah. Du blir ikke permbanna for å griefe mot Kazzak. 48-timers maks.

7043243[/snapback]

hvorfor skal man bli banna i det hele tatt?? ting de ikke gjør noe med er nettopp ting som corpsecamping, ganking, scamming osv

Skrevet
Fordi når man dør mot Kazzak, så får han 75k hp, og gjør encounteren betydelig vanskeligere. Derfor er det en "bannable offense"

7043804[/snapback]

På samme måte som hvis du blander deg inn med en hunter som gjør Epic- questet !

Da blir det smekk på pungen!

Skrevet

._.

Det er krig for faen.

Alliance skal dø, og dere har akkurat gitt meg 2 gode ideer for å fucke totalt opp for alliance på min jeg-hate-60-warrioren-serveren min.

Horde, mazrigos, tell neste kazzak raid please. Eller summon, så skal jeg få med noen guildees fra PvP guilden min der.

Jeg sier KRIG, KRIG mot the evil alliance!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...