Gå til innhold

Omtale av Logitech G25 Racing Wheel (PC/PS2)


Anbefalte innlegg

_Scotty_

Er ikke akkurat dokkestue, er mer enn god nok plass der.

Uansett, har kanskje valgt et annet hus/bod.

 

Har laget en worklogg: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=699283

Forhåpentligvis kan jeg starte arbeidet innen neste par ukene.

7737055[/snapback]

 

Kult :cool: bør kanskje vurdere en hardware oppgradering med tia. kjører du the stcc game bra med det opsettet på htpcn?

Endret av eln
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kan legge ut en worklogg på diskusjon.no hvis det er interessant :)

Har ikke startet ennå. Skal kanskje kjøpe utehuset/lekestua i morgen.(som blir noe lignende dette)

7715194[/snapback]

 

 

Hahah du kødder? skal du sitte i dokkestua å spille gtr2? :!: :!: :!:

7737032[/snapback]

Er ikke akkurat dokkestue, er mer enn god nok plass der.

Uansett, har kanskje valgt et annet hus/bod.

 

Har laget en worklogg: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=699283

Forhåpentligvis kan jeg starte arbeidet innen neste par ukene.

7737055[/snapback]

 

hey hey.. det der kan bli moro, dokkestue eller ei...

selv har jeg sveisa en stol med feste for ratt og pedaler og har kjøpt meg logitech g25.. sitter med lerret som er nesten 250cm breit og projector.

neste blir å sveise på et feste så jeg får satt fast girspaken til logitech på en måte hvor det er naturlig i forhold til sitte stillingen. kan legge opp noen bilder hvis man vil se..

 

btw. noen som har peiling på hvordan jeg kan få moddet gtr2 til å ha en større sving radius på bilen enn 25 grader?? irriterer meg grønn på at det ikke er mulig å ha no mere sving radius på bilen enn dette..

Endret av Dewil
Lenke til kommentar

pff, 2500 er lite for en bilesker fra velstandsnorge!!

 

Jeg har kjøpt meg rattet, sagd opp stuebordet så det sitter skikkelig og er nå klar for en sinnsyk aften med slædding.

 

Noen som kan si meg et eller flere rallyspill som støtter denne konsollen fullt ut?

 

Takk

Lenke til kommentar

Lurte på om jeg skulle bestille meg det ratter her nå, men er litt usikker fordi det er så få spill som foreløpig støtter girkassa... :hmm: Er det noen flere spill i tillegg til GTR2, GT Legends, RACE: WTCC game, og ikke minst LFS S2? Er det noen flere spill som støtter det, eller noen som kommer i nær fremtid? Frister fært nå :dribble:

 

Btw, jeg tar det for gitt at gass og brems er uavhengige akser, slik at jeg kan bremse og gasse samtidig?

Endret av sablabra
Lenke til kommentar
Lurte på om jeg skulle bestille meg det ratter her nå, men er litt usikker fordi det er så få spill som foreløpig støtter girkassa... :hmm: Er det noen flere spill i tillegg til GTR2, GT Legends, RACE: WTCC game, og ikke minst LFS S2? Er det noen flere spill som støtter det, eller noen som kommer i nær fremtid? Frister fært nå :dribble:

 

Btw, jeg tar det for gitt at gass og brems er uavhengige akser, slik at jeg kan bremse og gasse samtidig?

7818294[/snapback]

 

Alle nyekommende spill kommer til å støtte den girkassa. Har just prøvd Test Drive Unlimited på pc og det støtter det!

 

 

MVH bZerk

Endret av bzerk
Lenke til kommentar
Alle nyekommende spill kommer til å støtte den girkassa. Har just prøvd Test Drive Unlimited på pc og det støtter det!

 

 

MVH bZerk

7818429[/snapback]

 

Test drive unlimited er jo moro :green: . Hvilken andre nykommende spill er det som støtter det? Jeg liker å ligge bredt i svingene, så foreløpig er kanskje LFS S2 min favoritt :p . I GTR2 har man jo så bra grep...

 

Jo vegard: Hvorfor vil du spill NFS Carbon med det rattet her? :ermm: Men hvis du ser noen sider tilbake tror jeg det står nevnt at det støttes

 

 

Drømmen ville vært et spill som Forza Motorsport eller Gran Turismo... Det finnes vel ingen slike spill til PC?

Endret av sablabra
Lenke til kommentar

Jeg begynner nå å høre litt andre lyder ifra rattet enn jeg gjor tidligere. De er litt voldsomme til tider :(

Og siden det var nytt har det vært en litt annen lyd om jeg dreide rattet uten belasning ene veien enn andre, men dette brydde jeg meg ikke noe særlig om.

Så jeg lurer på om jeg burde begynne å bli mer forsiktig med rattet. Jeg bruker det til å lære meg å drifte i LFS :p Og da blir det jo fort litt ratting. Uten så veldig mye force (20-30 i lfs)

Endret av Talker
Lenke til kommentar
Jeg begynner nå å høre litt andre lyder ifra rattet enn jeg gjor tidligere. De er litt voldsomme til tider :(

Og siden det var nytt har det vært en litt annen lyd om jeg dreide rattet uten belasning ene veien enn andre, men dette brydde jeg meg ikke noe særlig om.

Så jeg lurer på om jeg burde begynne å bli mer forsiktig med rattet. Jeg bruker det til å lære meg å drifte i LFS :p Og da blir det jo fort litt ratting. Uten så veldig mye force (20-30 i lfs)

7827534[/snapback]

 

Noe sier meg at jeg burde pakke bort rattet når jeg har venner på besøk :p

 

Trenger da ikke å ratte mye for å drifte i LFS, tror jeg kan drifte hele blackwood i blinde nå med den standard turbobilen :whistle: . Meste av kontrolleringen justerer man som regel med bremsen, gassen og clutchen, det er ikke nødvendig å vrenge hele rattet...

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg fikk mitt Logitech G25 idag :fun: . Har spilt unaturlig mye LFS S2 nå :p

 

Det negative

 

Rattet:

-Hvis det i det hele tatt er skinn, så er det i hvert fall elendig skinn. Men hvis det er holdbart overlever jeg.

-Bråkete når man snurrer det hardt/fort(noe som skjer ofte når man bruker 900 grader :p )

 

Pedalene:

-Veldig hard bremsepedal, kunne gjerne vært litt mykere(eller mykere i starten for så og bli hardere)

 

Girmodulen:

-Pinglete girspak, litt for kort etter min smak og.

-Nok en gang elendig skinn, hvis det er skinn(?).

-Litt for lett å gire, samt en irriterende "klikk" lyd hver gang man girer.

 

Det positive :wee:

 

Rattet:

-Solid, jeg liker det metallet som er brukt.

-Endelig et ratt med skikkelige girhendler

-Festesystemet sitter veldig bra i mitt bord.

 

Girmodulen:

-Tja, den er morsom å bruke(?) :p

 

Pedalene:

-Solide, utrolig bra kvalitetsinntrykk :)

-Grei feeling på gassen, clutchen er altfor følsom i LFS S2(med det har mer med spillet å gjøre!)

 

 

Alt i alt er jeg veldig fornøyd, prøver fortsatt å finne en god kjørestilling. Prøver også å vende meg til å drifte med kun venstrehånd :p . Nå sitter jeg og gleder meg til neste uke da test drive unlimited kommer :w00t:

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...