Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

fildeling på skolenettverket


Anbefalte innlegg

hei!

 

sitter iblant på skolen og prøver å laster ned litt forskjellige ting. Skolen har i utgangspunktet 1000mb/s, så det skal gå så flettene fyker. Når jeg sjekker på itavisen ligger nedlastning på 5-6 mb i sekundet.

 

Men... Når jeg bruker bittorrent, så kommer ikke hastigheten der noe høyere enn 80-90 kb/s. (ppgitt i Azureus). Så jeg tipper nettverket har sperret en eller annen port (??!).

 

Men jeg har ikke noe tilgang på det administrerende. Finnes det noe muligheter, løsninger for at jeg skal kunne få nedlastet på full hastighet på bittorrent? En eller annen juksetriks slik at jeg kunne fått til nedlastning på 2-3 mb/s for eksempel.

 

Hadde vært topp om noen kunne hjelpe meg her. ;)

 

Som sagt, har ikke noe admintilgang til nettverket, bare brukernavn og passord som elev.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Går ut i fra at du laster ned lovlig...

 

Hvilke torrenter laster du ned, kan hende at de ikke er gått seedet. evt. kan torrents være strupet. Hvilken skole er det snakk om?

 

Med godt seedet mener jeg forholdet mellom seedere og leechere (mange seedere iforhold til leechere)

Endret av tommy_89
Lenke til kommentar

dette er en høyskole. tenkte å laste ned en pakke på 35gb, hadde vært greit å fått lastet det ned på skolen, ellers hadde det gått ganske treigt.

 

Hva mener du med at de ikke er gått seedet? At jeg ikke har nok seed på torrenten? Har prøvd for eks prison break (bare for å teste) med over 4000 seeders, men forsatt bare rundt 80-90 kb/s, men 150kb/s i opplastning.

Endret av wæng
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...