bergangster Skrevet 4. november 2002 Skrevet 4. november 2002 Har satt opp en FTP-server som jeg sliter litt med å få til å virke (Bulletproof). Har åpnet portene 20-21 i ruteren, både i nat og filter, får til active mode i dc, og alt er bra. Problemet nå er at folk får logget seg inn, men de får ikke listet filene, og blir disconnected etter 3-4 min. Hvorfor? En annen ting er at man kan få beskjed om at det er feil passord når man logger seg inn, og jeg nekter å tro at folk er så inkompetent at de skriver feil hele veien... :smile:
jenat66 Skrevet 4. november 2002 Skrevet 4. november 2002 Hei! Du må nok åpne port 5000-6000 både i Netopia og i BulletProof. Sjekk denne linken http://nergal.homeip.net/ , samt les 'tutorial' under 'help' i BulletProof. John Erik
bergangster Skrevet 4. november 2002 Forfatter Skrevet 4. november 2002 Ok, men nå får de logget seg inn, helt til det kommer "200 port command successfull" så står de og laster helt til de blir disconnected etter et paar minutter igjen...
50z Skrevet 4. november 2002 Skrevet 4. november 2002 Hadde samme prob som deg, bytta til GuildFTPd FTP Deamon som funker fint
bergangster Skrevet 4. november 2002 Forfatter Skrevet 4. november 2002 Får opp: PASV No socket PORT 10,0,0,4,9,76 No socket Port failed Hva betyr dette?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå