Kjekssjokolade Skrevet 8. oktober 2006 Skrevet 8. oktober 2006 Jeg tenkte det ville være kjet å kunne fjærnstyre den stasjonære pc'en, siden jeg nå faktsik har laptop. Kjekt å kunne gjøre ting på to maskiner når jeg er på skola. Så lurte jeg bare på om det var noen er som har en eller flere gode erfaringer med litt forskjellige fjernstyrings programmer. Helst gratis. Dere kan også, forklare litt nærmere hvordan sette opp og slikt, hvist der er litt vanskelig/komplisert -Sigve
Jaffe Skrevet 8. oktober 2006 Skrevet 8. oktober 2006 VNC skal vel fungere fint for dette. RealVNC er vel det letteste, og både klient og server er gratis.
ttt Skrevet 8. oktober 2006 Skrevet 8. oktober 2006 Eg er godt fornøyd med logmein.com. Det er enkelt å bruke, og du kan bruke det frå alle (?) maskiner utan å instalere noko.
Kjekssjokolade Skrevet 8. oktober 2006 Forfatter Skrevet 8. oktober 2006 VNC skal vel fungere fint for dette. RealVNC er vel det letteste, og både klient og server er gratis. 7028348[/snapback] Takker for svar, skjønner ikke så mye av dette her Blir glad hvist noen orsker å guide meg, det er meningen at jeg skal bruke den over internett
Goscinny Skrevet 9. oktober 2006 Skrevet 9. oktober 2006 Eg er godt fornøyd med logmein.com. Det er enkelt å bruke, og du kan bruke det frå alle (?) maskiner utan å instalere noko. 7028397[/snapback] Det sliter på PC-er med begrensede tilganger, som f.eks de tynne klientene på skolen. Funker fint på de stasjonære og de bærbare der, da. Goscinny
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå