catolap Skrevet 8. oktober 2006 Skrevet 8. oktober 2006 (endret) Morn. Saken er den; har just formatert harddisken, og nå sliter jeg med å installere diverse programmer.. Altså, jeg dobbeltklikker på installasjonsfila, men ingenting skjer. Det er blant annet Winamp, ccleaner og vlc.. Noen som har et godt råd..? Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Maskina er en packard bell easy note med windows xp sp 2.. hadde alle programmene før jeg måtte formatere... Kan jo legge til at jeg har fått installert windows live messenger og opera... Endret 9. oktober 2006 av JA1NQ
Betenkt Skrevet 8. oktober 2006 Skrevet 8. oktober 2006 Problemet må vel være at de starter, men ikke vises :S Har aldri opplevd noe lignende, men hva med å reinstalere windows etter bakcup? (min standardløsning på fucka XP
catolap Skrevet 8. oktober 2006 Forfatter Skrevet 8. oktober 2006 Tok en systemgjennoppretning, og vips. Problem solved
Pingla Skrevet 8. oktober 2006 Skrevet 8. oktober 2006 Hva er vitsen med å endre emnetittelen slik? Ikke bare ødelegger du integritet i forumet, men du ødelegger også for andre brukere som kanskje lurer på det samme som du spurte om.
Goscinny Skrevet 9. oktober 2006 Skrevet 9. oktober 2006 Kan du være så snill å bytte emnetittel igjen? Blir håpløst for andre å søke hvis de har samme problem. Legg heller til "LØST" i emnetittel *rapportert* Goscinny
Jarmo Skrevet 9. oktober 2006 Skrevet 9. oktober 2006 Jepp! Kan vi få den originale tittelen tilbake?
catolap Skrevet 9. oktober 2006 Forfatter Skrevet 9. oktober 2006 Så klart. Sånn ca i hvertfall.. hehe..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå