NewShuttle Skrevet 8. oktober 2006 Skrevet 8. oktober 2006 Lurte på ein liten ting. Skal føre inn nokon mattematiske utrekningar og har behov for å "overstreke" nokon ord og bokstavar. Altså i staden for å understrekning vil eg altså at den streken skal gå over ordet og ikkje under... Nokon som veit korleis eg kan gjera detta?
ziwiz Skrevet 8. oktober 2006 Skrevet 8. oktober 2006 Bruker et tilleggsprogram som heter MathType til word, og med denne kan du skrive inn mange formler... Anbefales! http://www.dessci.com/en/products/mathtype/trial.asp 30 dagers trial av MathType 5.2
Garegaupa Skrevet 8. oktober 2006 Skrevet 8. oktober 2006 Når eg skal gjere noko slikt, så brukar eg tabellfunksjonen. Eg reknar med at du skal sette inn eit mattestykke av typen X = Y / Z (der Y og Z skal stå over og under delestreken)? Viss du til dømes lagar ein tabell med to rader og to kolonner, så kan du slå saman dei to radene i fyrste kolonne, og midstille innhaldet vertikalt. Så fjernar du alle kantlinjer bortsett frå den som skil mellom radene i andre kolonne - og vips, så har du oppsettet klart! No er ikkje eg nokon ekspert på Word, så det kan hende at det finst betre måtar å gjere det på, men eg veit ikkje om noko.
NewShuttle Skrevet 8. oktober 2006 Forfatter Skrevet 8. oktober 2006 Eg reknar med at du skal sette inn eit mattestykke av typen X = Y / Z (der Y og Z skal stå over og under delestreken)? Faktisk så ynskjer eg berre å ha ein strek over eit par variablar. Dette for å markere at dei er gitt eksogent...
muffe Skrevet 8. oktober 2006 Skrevet 8. oktober 2006 Hvorfor ikke gå over til Openoffice.org og bruke Openoffice Math til slike ting? Det er jo glimrende til det formålet! Er fullt integrert i Openoffice Writer også, så du kan ha formler/utregninger fra OOo Math i et OOo Writer dokument uten problemer.
NewShuttle Skrevet 8. oktober 2006 Forfatter Skrevet 8. oktober 2006 Bruker et tilleggsprogram som heter MathType til word, og med denne kan du skrive inn mange formler... Anbefales! http://www.dessci.com/en/products/mathtype/trial.asp 30 dagers trial av MathType 5.2 7025085[/snapback] Takker for tipset ziwiz... Mathtype virker bra... har sjølvsagt funksjonen eg var på jakt etter. I tillegg ser eg jo at det blir mykje enklare å skrive inn resten av formlane med eit slikt tilleggsprogram istaden for å finne andre kreative løysningar i word... Dermed har vel denne tråden utført sitt livsverk og er herved avslutta. I alle fall til mitt bruk....
Garegaupa Skrevet 8. oktober 2006 Skrevet 8. oktober 2006 Faktisk så ynskjer eg berre å ha ein strek over eit par variablar. Dette for å markere at dei er gitt eksogent...7025126[/snapback] Akkurat. Då misforstod eg litt. Eg tenkte visst litt for kreativt her...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå