Gå til innhold

Skal jeg starte å spille WOW?

Anbefalte innlegg

Skrevet
du må nesten velge selv om du vil begynne eller ikke.

jeg for min del gidder ikke pga. BC

jeg mener at det ødelegger for mye historie og . det er helt idiotisk.. men ellers er WoW ett kjempe bra spill :D

WoW er veldig bra botsett fra BC

7031309[/snapback]

let me guess, LOLadin right? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Er sikkert for sent ute, men herregud. Spør foreldra dine. Dersom de er helt fjerne og ikke har fulgt med i media så få de til å sjekke opp WoW før du anskaffer spillet.

Det kommer ingenting bra ut av å spille WoW. Og jeg kan garantere deg at du ikke kommer til å ha det så spesielt artig dersom du starter alene eller ikke kjenner andre som spiller (noe jeg går ut ifra at du ikke gjør ettersom du spør om spillet her).

Seff er det artig til tider og seff blir man hektet slik som i andre spill, men andre spill legger opp til korte intense sessions mens i WoW tar det som oftest 15-60min bare å komme seg dit man skal, noe som ingen synes er artig, og dermed må man nesten spille lenger bare for å få noe ut av tiden man "investerte" i spillet.

Og vet ikke om det er nevnt før, men du må ha bankkort for å opprette account enten du bruker game cards eller ikke. Derfor bør du atter en gang spørre foreldrene dine.

Mulig jeg kommer ut som veldig antiWoW nå, men for all del, sjekk ut alternativene før du begynner.  :)

7031323[/snapback]

Enda en som ikke har peiling..

Du ikke ha bank kort for å lage account..

Det er bare på 10dagers gratis tingen du ha bank kort..

Jeg ble redd jeg ikke fikk laga account pga jeg måtte bruke game card..

Men guess what?

når du lager account kan du velge mellom forskjellige kort.. Blandt annet GAME CARD ;)

Null stress å bruke det ;D

Endret av anders-j
Gjest Slettet-ZQr2eN
Skrevet

har du fått wow nå ell for det rulle villlt :dribble:

Skrevet (endret)

Skal kjøpe wow imorra, og jeg vet jeg ikke kommer til å bli avhengig, har en liten fet magisk enchantning, jeg har *hold dere fast* Selvkontroll!

:p

Endret av Fanta Boy
Skrevet
Skal kjøpe wow imorra, og jeg vet jeg ikke kommer til å bli avhengig, har en liten fet magisk enchantning, jeg har *hold dere fast* Selvkontroll!

:p

7084540[/snapback]

akkurat det sa jeg også i 1 mnd etter jeg kjøpte det syns ikke det var så gøy. Nå her jeg lvl 42 og henger etter med leksene og det blir bare verre og verre og VERRE
  • 3 uker senere...
Skrevet

det beste med wow er at du etablerer kontakt med virkelige mennesker der.

Det pluss at du har et utmerket spill som platform gjør world of warcraft til noe du ikke kommer til å angre på.

Skrevet
det beste med wow er at du etablerer kontakt med virkelige mennesker der.

Det pluss at du har et utmerket spill som platform gjør world of warcraft til noe du ikke kommer til å angre på.

7202168[/snapback]

Forskjellige folk får forskjellige ting utav det. Jeg ser på kontakten med andre mennesker som veldig lite nyttig... men man kan sikkert få noe utav det hvis man chatter endel... Min glede av spillet er å spille med 4 kamerater, og gjøre noe sammen på den måten. Men WoW gir mange muligheter, og det er delvis derfor det er så bra.

• 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...