Gå til innhold

Skal jeg starte å spille WOW?

Anbefalte innlegg

Skrevet

heihei. Jeg er en gutt på 13år som vil starte å spille wow. men vet ikke om det er så artig. Hva går det ut på? har spilt runescape og Diablo II tidligere. Hørte noen nevnte cash card som du kan få kjøpt i butikken til å fylle opp accounten din med? er det sant. :hmm: Takk for alle svar. MVH Espen :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

om du vil begynne med det bestemmer du helt selv, det heter gamecard og du må kjøpe det hver 2. måned for og kunne spille. det koster ca 250 kr i butikken. Du kan også få moren/faren din til og betale med visa som blir ca 88 kr i måneden.

Og ja det er et moro spill syns jeg da :)

Skrevet

Det går hovedsaklig ut på og nå lvl 60, ved og klare det må man gjøre quest og drepe creps. Også finnes det battlegrounds der de to forskjellige....ee ja alliance og horde møtes for og krige da. men du finner ut mye mer når du spiller selv

Skrevet

Wow går litt ut på det samme som runescape ja, bare at wow har mye bedre grafikk og gameplay. Jeg ble totalt hekta på wow før jeg klarte å slutte våren 2006, men hvis du klarer å holde deg på en ganske strikt vei når du spiller anbefales det på alle måter.

Det anbefales derimot ikke hvis du nærmest kun sitter foran pcn :p

Skrevet

rouge og hunter er vel det letteste for nybegynnere, men du bestemmer alt selv, horde, alliance, warlock eller mage. du bestemmer det du helst vil være

Skrevet
Hvis du begynner å spille så ikke bli avhengig (noe du høyst mulig vil bli)...

7024427[/snapback]

HAHA! Den der var fin :p

Jeg vil vel tro at 70-80% av de som begynner med WoW blir ganske hekta en periode..

Grunnen til at de fleste blir hekta, er vel følelsen av å ha oppnådd noe.. og det skjer egentlig veldig ofte ;)

Skrevet
Hvis du begynner å spille så ikke bli avhengig (noe du høyst mulig vil bli)...

7024427[/snapback]

HAHA! Den der var fin :p

Jeg vil vel tro at 70-80% av de som begynner med WoW blir ganske hekta en periode..

Grunnen til at de fleste blir hekta, er vel følelsen av å ha oppnådd noe.. og det skjer egentlig veldig ofte ;)

7024439[/snapback]

Ja nettopp :)

Skrevet
:D har hørt det er flere wow spill. Hvilket skal jeg velge. Kan dere brukere legge ut et bildet av det??

7024084[/snapback]

Nei, MEN Burning Crusade vil komme veldig snart og det er en stor oppdatering til WoW, noe du ikke må kjøpe hvis du ikke vil. Denne oppdateringen omhandler livet videre etter lvl 60; altså mot 70 :)

Skrevet (endret)

Så jeg som er nybegynner. Skal jeg ikke kjøpe Burning Crusade? Siden det er en oppdatering til lvl 60-70? siden jeg er lvl 1 lol

Endret av Flax

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...