OmaaarS Skrevet 6. oktober 2006 Skrevet 6. oktober 2006 Hvordan kan jeg spille playstation/gamecube på min lcd pc-skjerm?
mESA Skrevet 6. oktober 2006 Skrevet 6. oktober 2006 Hvorfor skal du det om jeg tør spørre? Mangel på tv? Er LCD'skjermen større enn TV-en din ? Ingen anelse hvordan man gjør det da, om andre ikke svarer på spørsmålet ditt så er google til god hjelp.
-Shaq- Skrevet 6. oktober 2006 Skrevet 6. oktober 2006 Da må du vel kjøpe en kabel, men er du sikker på at du har innang på skjermen til det?
OmaaarS Skrevet 6. oktober 2006 Forfatter Skrevet 6. oktober 2006 Jeg har selvfølgelig tv, men tror det hadde vært kult å spille på pc'en. Ja jeg er nesten sikker på at jeg har porten til det
mESA Skrevet 6. oktober 2006 Skrevet 6. oktober 2006 Hvilke fordeler er det med å spille på PC-skjermen? Du får vel ikke høyere oppløsning?
OmaaarS Skrevet 6. oktober 2006 Forfatter Skrevet 6. oktober 2006 Slipper å skru på tv'en Er det en god nok grunn
sedsberg Skrevet 6. oktober 2006 Skrevet 6. oktober 2006 Ja det kan du! Enten hvis du har video-inn (VIVO) på PC-en eller hvis du kjøper deg en VGA-adapter og kopler via den. Sistnevnte har den fordelen at du da ikke trenger å ha PC-en på. Og det er STOOOR forskjell i kvaliteten på VGA-adaptere!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå