Gå til innhold

Trenger hjelp til nytt headsett.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tja, du har vel ikke så mange forskjellige headsett i prisklassen 3000,-. De fleste er vel godt over gjennomsnittet av kvalitet og lyd. Har lagt ved et par som vistnok skal være utrolige:

AKG K 701 litt dyrere enn 3000 riktignok. (test av stereophile)

eller så kan du trappe ned til AKG K601 som er billigere.

 

Shure har også et par veldig bra høretelefoner, E4g/E4c. Sennheiser HD 650 er nok et meget godt valg og jeg tror ikke du vil bli skuffa.

Ellers ville jeg anbefalt deg om å legge ut emne ditt på AVforum hvor du garantert vil få svar. :thumbup:

Lenke til kommentar
Tja, du har vel ikke så mange forskjellige headsett i prisklassen 3000,-. De fleste er vel godt over gjennomsnittet av kvalitet og lyd. Har lagt ved et par som vistnok skal være utrolige:

AKG K 701 litt dyrere enn 3000 riktignok. (test av stereophile)

eller så kan du trappe ned til AKG K601 som er billigere.

 

Shure har også et par veldig bra høretelefoner, E4g/E4c. Sennheiser HD 650 er nok et meget godt valg og jeg tror ikke du vil bli skuffa.

Ellers ville jeg anbefalt deg om å legge ut emne ditt på AVforum hvor du garantert vil få svar.  :thumbup:

7017170[/snapback]

 

takker for svar.. ingen her som har noen erfaring fra bose da? jeg har aldri hatt noe bedre enn porta pro, så jeg vet ikke så mye om forskjell på headsett.. likte litt det bose headsettet som jeg har no, men føler at det ikke passe helt til ørene mine, kan hende det er vane sak da.

 

jakke: det er norges største hi-fi messe, så får nokk rabatt på de fleste merkene:D

Lenke til kommentar
Frå Porta Pro til AKG K 501 ja, snakk om lydsjokk. :D

7022043[/snapback]

 

 

vel....

 

grett nokk.. var mye bedre.. og jeg fikk et lydsjokk.. men det var ikke pga overgangen fra porta pro til akg k501.

 

det var å gå fra Bose headsett'et til AKG k 501. og ikke et positivt sjokk.. lyden var MYYYE bedre på bose, satt bedre rundt ørene, du hørte ikke andre lyder rundt deg. AKG var store og tunge å ha på seg i forhold.

 

no har jeg no ikke spillt inn AKG lengre enn 45min, men det gjore jeg heller ikke med bose.. skal ta en bass test med AKG no, se hvordan det går.

Lenke til kommentar
Kva sett frå Bose har du testa då?

7023219[/snapback]

 

å.. linken funker ikke:s

 

jeg testa 2 sett. men det jeg likte så godt var quietconfort 2.

 

AKG gjore det heller ikke så bra på bass testen, lyden var fin på lavt volum.. men ettervert som jeg stilte opp voulmet så vrengte lyden seg:(

Endret av MysticoN
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...