Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

'... er dette farlig?' Tråden =)


Newt32

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det behøver ikke være grunn til bekymring. Men ville nok oppsøkt fastlegen var jeg deg. I enkelte tilfeller kan det vise seg lønnsomt med et besøk for mye.. Om ikke annet for å spare seg selv for unødvendige bekymringer.

 

Hvordan ser den ut ellers? Ruglet-glatt? Hvilken farve har den?

Lenke til kommentar

Jeg forstår hva du mener(tror jeg). Den har en lettere ujevn overflate. En skal vel uansett føflekkens utseende være litt på vakt når denne begynner blø. Du har vel ikke noe spesielt der du som muligens kunne irritere flekken? En bh eller noe slikt? ;)

 

Du får ha lykke til på Fredag! :thumbup:

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

sikkert spurt om før her i tråden, men er det farlig å "knekke" fingre??

 

Har en stygg uvane med å bøye fingrene tilbake helt til det høres en knekkelyd, Gjør dette mange ganger til dagen og har gjort det i mange år nå.

 

Lurer også på hva som egentlig skjer når denne knekkelyden kommer? :hmm::p

Endret av s¤p¤1
Lenke til kommentar
sikkert spurt om før her i tråden, men er det farlig å "knekke" fingre??

 

Har en stygg uvane med å bøye fingrene tilbake helt til det høres en knekkelyd, Gjør dette mange ganger til dagen og har gjort det i mange år nå.

 

Lurer også på hva som egentlig skjer når denne knekkelyden kommer?  :hmm:  :p

7725821[/snapback]

Leste en rapport her for liten stund siden der det stod at det ikke var farlig.

Er visst en væske inne i leddene som lager lyden. "Lider" av samme besettelse selv, liker den lyden som kommer :love:

 

http://health.yahoo.com/experts/sportsnick...uckles-and-more

Endret av kverna
Lenke til kommentar
Dette kan høres utrolig dumt ut, men jeg gir det et forsøk.

 

Er det farlig å "ta for hardt i" når man sitter på do?. Kan endetarmen "gi etter"?

7495945[/snapback]

 

Kanskje en stund siden du postet, men here it is:

Ja, du kan ødelegge "innvervegger" i endetarmen, som gir blødninger. Disse samles opp i små poser, også kjent som hemoroider. Trodde jeg hadde fått det en gang, så jeg stormleste om det, og konkluderte med at jeg var frisk :!:

Lenke til kommentar

Er det farlig å "ta for hardt i" når man sitter på do?. Kan endetarmen "gi etter"?

Kanskje en stund siden du postet, men here it is:

Ja, du kan ødelegge "innvervegger" i endetarmen, som gir blødninger. Disse samles opp i små poser, også kjent som hemoroider. Trodde jeg hadde fått det en gang, så jeg stormleste om det, og konkluderte med at jeg var frisk :!:

Da skal jeg mobbe kompisen min for å ha driti istykker rævva si :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...