Gå til innhold

Demo av Battlefield 2142 (flerspiller) (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ingen klikking her, demoen fungerte veldig bra. Kult spill.

7016191[/snapback]

 

Jeg blir bare kicket av punkbuster fortsatt :(

 

Kan Vista være problemet tro?

7016266[/snapback]

 

Mulig du må oppdatere PB-filene dine. Søk på Punkbuster sin hjemmeside på google også laster du ned den nyeste versjonen. ;)

Lenke til kommentar

Bf 2142 var ikke akkurat helt som jeg forventet meg:/

 

Til min forbauselse var det ikke bugs og slikt som jeg egentlig var vel forberedt på men som ikke var så mange som jeg forventet som skulle være det som holdt spillet tilbake men hvor er alle de nye featuresene? dette er som en gigantisk bf2 mod med nye skins litt nye våpen og forandret kjøretøy + titan tingen...

 

ellers var det like underholdene som bf 2 er nå og jeg er lei av bf2 nå og tenkte dette ville være noe som ville få nerdefølelsene frem i meg menmen

 

noen andres meninger? forutn gamers geniale dl da :ermm:

Lenke til kommentar

Dette var ikke bra! De mener det sikkert godt, men de får de ikke til..

- Manglende 1280*1024 oppløsning.

- Rotete og masete gameplay

- Føles som en BF2 mod, så absolutt ikke verd fullpris

- Tregt (Tiden fra du starter spillet til du er inne på en server)

- Stygg grafikk (kan vere oppløsningen som gjør det :p )

Lenke til kommentar

Hmm, kunne ikke ha valgt et kjedeligere brett for demoen... men men. :!:

 

"Verdun" fra beta'en synes jeg var bedre, men venter spent på Fall of Berlin. Fremtidig SIBO i multiplayer dataspill har jeg ventet lenge på, så det kartet håper jeg blir bra.

 

Ellers er de fleste bugs'ene jeg har vært borti vekke. Våpen meny'en er fikset (ialtfall bedre nå) og demo'en laster inn brett like fort som beta'en (og forøvrig fortere enn BF2), men det virker som om disconnect'ene er en av problemene med nettopp denne klienten. Jaja, Electronic "Patch-O-Mania" Arts fikser jo det meste.... etterhvert (og etter release :whistle: ). Gøyt er det ialtfall. ;)

Endret av CosmoK
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...