Gå til innhold

Bilder fra favoritt stedet ditt

Anbefalte innlegg

Skrevet
Ja, det er regler på forumet her, bare se her og her.

Også må jeg bare spørre... Hvorfor opprette denne tråden når du laget en helt identisk tråd dagen før? 

La gutten få kose seg. Han virker som en hyggelig kar og folk svarer mer enn villig i denne tråden også:)

7040322[/snapback]

:love: thanks ^^

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Også må jeg bare spørre... Hvorfor opprette denne tråden når du laget en helt identisk tråd dagen før? 

La gutten få kose seg. Han virker som en hyggelig kar og folk svarer mer enn villig i denne tråden også:)

7040322[/snapback]

Om alle hyggelige karer opprettet 2 identiske tråder to dager etter hverandre ville forumet blitt (enda) mer rotete enn det allerede er :)

Skrevet

7040322[/snapback]

Om alle hyggelige karer opprettet 2 identiske tråder to dager etter hverandre ville forumet blitt (enda) mer rotete enn det allerede er :)

7041897[/snapback]

ok slutt med OT nå men har en siste ting og si

den ene var uten bilder denne var fordi det er så mange på forumet tenkte jeg det kunne vært kult og se favorit plassen til de men slutt og diskuter det her

Skrevet
Så man kommer fortsatt inn dit? Har ikke prøvd etter 1.11, men en venn av meg fikk det ikke til per 1.12.1 ...

Bilde kan jo være tatt for 400millioner år siden da ;) Men uansett..det så tøft ut:)

Skrevet
Så man kommer fortsatt inn dit? Har ikke prøvd etter 1.11, men en venn av meg fikk det ikke til per 1.12.1 ...

Bilde kan jo være tatt for 400millioner år siden da ;) Men uansett..det så tøft ut:)

7111406[/snapback]

OT hei kjekken :love:

hehe :whistle:

skjer a? :p

Skrevet (endret)

En ting til DaXon. Det skrives ikke Favorit, men favoritt. Og hvorfor bruker du store bokstaver mitt i setninger? Søppelpost. Blir så jævlig forbanna. Hvor gammel er du?

Ontopic: Her har du min favorittinstance:

wow-zul-gurub-1280x1024.jpg

Endret av ka1ser
Skrevet
En ting til DaXon. Det skrives ikke Favorit, men favoritt. Og hvorfor bruker du store bokstaver mitt i setninger? Søppelpost. Blir så jævlig forbanna. Hvor gammel er du?

Ontopic: Her har du min favorittinstance:

wow-zul-gurub-1280x1024.jpg

7111545[/snapback]

vis du mener at det gjør det om til en søppelpost av og ha dysleksi og glemme meg litt og lage store bokstaver da tror jeg vi snur det spørsmålet til deg og spør hvor gammel du er

Skrevet

Altså. Har du dysleksi, så kan det jo være en ide å skrive det i signaturen e.l. Og uansett så har ikke dysleksien noe å gjøre med at du hiver på ørti smileys, lager helt totalt unødvendige poster, bryter bumpe-regler osv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...