brannmannsam Skrevet 5. oktober 2006 Skrevet 5. oktober 2006 None som husker det gamle spillet canon fodder? Krigs-strategi spill Lett litt rundt på nettet men finner det ikke. Noen som kan hjelpe?
Jonny Bruvik Skrevet 5. oktober 2006 Skrevet 5. oktober 2006 Her er hvertfall noe: http://www.games4win.com/games/cannon-fodder/ har ikke prøvd å laste ned fra denne siden selv da men... spillet er hvertfall genialt:)
Livert Skrevet 5. oktober 2006 Skrevet 5. oktober 2006 (endret) Cannon Fodder 1 og 2 Edit: Krever at du laster ned Dosbox og lærer deg med dette. Du finner det, samt guide for å sette det opp, på Abandonia.com Endret 5. oktober 2006 av Livert
brannmannsam Skrevet 5. oktober 2006 Forfatter Skrevet 5. oktober 2006 Den sharware greia var akkurat det jeg så etter. Takker:)
sannheten_666 Skrevet 5. oktober 2006 Skrevet 5. oktober 2006 haha, spilte cannonfodder mye på amiga! har fremdeles tittelsangen på pcen, den derre "WAR! never been so much fun..."
Rookie_NO Skrevet 9. oktober 2006 Skrevet 9. oktober 2006 Men å kalle det for et "strategispill" blir litt for drøyt Det var jo et godt gammeldags action spill. Klart du måtte ha en strategi, men det må du jo i alle spill uansett... Har faktisk originalene liggende på 3.5'' disketter til Amigaen hvis noen skulle vært interessert (Cannon Fodder 1)
Gromle Skrevet 9. oktober 2006 Skrevet 9. oktober 2006 Er ikke så drøyt egentlig. Når man kom ett stykke ut i det, så måtte man tenke litt og legge strategier for å komme videre. Var ihvertfall sånn i CF2. Elsker de spillene!!!
Rookie_NO Skrevet 11. oktober 2006 Skrevet 11. oktober 2006 (endret) Det var jo også poenget mitt... Hvilket spill trenger du ikke en strategi til? Til og med minesveiper og kabal i windows trenger du jo en strategi til, men du kaller det vel ikke for strategi kabal fordet? Men dette blir offtopic og pirkete så bare glem min første kommentar. Endret 11. oktober 2006 av Rookie_NO
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå