Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

å ryke strengen...


Ksungam

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Når du skal ha sex med noen, så er det meget viktig å tenke på alt som KAN men mest sannsynlig IKKE vil gå galt.

 

F.eks.

 

- Du kommer til å snuble, å brekke kølla

- Strengen din vil ryke, og blodet vil sprute

- Det kommer blod istedet for sæd

- Damen får mensen mens du driver oralsex

- Du spiste dårlig erter til middag idag, husk det.

Lenke til kommentar

Det er faktisk ikke fullt så uvanlig at strengen ryker - særlig i tilfeller hvor man nettopp har begynt å ha sex og forhuden på penis enten er veldig trang eller strengen er for kort.

 

Har hatt 2 kompiser som begge klarte å gjøre det.

 

Hvor vondt det er eller ikke er vet jeg ingenting om - men han ene valgte å sy den på plass (tipper det gjør litt vondt) han andre har visst bare valgt å la den være fordi "ting føltes litt bedre ut sånn".

 

Kan også tilføye at den eneste funksjonen strengen egentlig har er å hindre utflom fra penis (type urinrester og etc) å nå vagina i løpet av et samleie. Siterer en annen kompis her som er lege ..

Lenke til kommentar
Gjest mafister

Ikke noe å være redd for. :)

Jeg røyk strengen min for ca 3 år siden, med min daværende kjæreste som var litt for kjapp i svingene, og begynnte litt for hardt.. ;) Det var ikke noe spesielt vondt. Kjente et lite knepp i det den røyk, og bittelitt smerte som gav seg i løpet av noen sekunder. (så kom det jo seff masse blod, etter som haugevis av blod er der allerede :) )

 

Men det gror VELDIG fort på penis enn andre steder på kroppen, så det var ca en uke med sex-stopp, med fokus på ekstrem hygiene (her var det snakk om innsåping og vasking etter hvert dobesøk :p), var jo livredd for infeksjon eller alt mulig annet tulball man kan få der nede.

Men etter den uken, var alt grodd, og flott, og jeg valgte å la det forbli sånn, etter som sexen for min del ble bedre, siden strengen hadde vært litt for stram fra før av.

 

Så det er ikke noe å være redd for! :) Kjør på, ryker den, så ryker den. :) Og ryker den, så har det vel vært en grunn til det, og da blir alt så mye bedre etter en uke på rompa. (med dalling og "stakkars-deg-kosing" fra dama. ;) )

Lenke til kommentar
Så det er ikke noe å være redd for! :) Kjør på, ryker den, så ryker den. :) Og ryker den, så har det vel vært en grunn til det, og da blir alt så mye bedre etter en uke på rompa. (med dalling og "stakkars-deg-kosing" fra dama. ;) )

7005062[/snapback]

Akkurat:-D Det ser så vondt ut at da må man pleies godt og lenge :D

Lenke til kommentar
Hva er oddsene for at det skal skje? Er så mange som snakker om det, ikke minst her på forumet, blir helt redd jeg... Tørr ikke å ha sex :no:

7003955[/snapback]

 

Kompis av meg fikk oppleve det der. Hva var grunnen? Jo, både han og jenta var uerfaren. De holdt på uten å varme opp. Hun må ganske enkelt være våt (edit: og han må ikke rykke så grusomt hardt i begynnelsen..)

Endret av Hodedeler
Lenke til kommentar
Hva er oddsene for at det skal skje? Er så mange som snakker om det, ikke minst her på forumet, blir helt redd jeg... Tørr ikke å ha sex :no:

7003955[/snapback]

 

Kompis av meg fikk oppleve det der. Hva var grunnen? Jo, både han og jenta var uerfaren. De holdt på uten å varme opp. Hun må ganske enkelt være våt (edit: og han må ikke rykke så grusomt hardt i begynnelsen..)

7010748[/snapback]

 

 

stakkars mann :ohmy: hvordan går det med han nå :dontgetit: ?

Lenke til kommentar
Gjest mafister

jeg tror jeg har for stram forhud :(

jeg er 14 år. hva bør jeg gjøre?

 

jeg har sett forslag om å tøye den, og om å oppsøke lege

hvilken av disse er best, hvis man ikke tenker "faglig"? :confused:

Lenke til kommentar
jeg tror jeg har for stram forhud :(

jeg er 14 år. hva bør jeg gjøre?

 

jeg har sett  forslag om å tøye den, og om å oppsøke lege

hvilken av disse er best, hvis man ikke tenker "faglig"? :confused:

7043614[/snapback]

 

 

Hei!

Det kan hende at forhuden er litt for stram og da vil det kunne bli aktuelt å operere med et lite inngrep.

Imidlertid er det relativt sjelden tilfelle og problemet er ofte at huden er tørr og stram og at man da ved samleie får for mye drag på huden. Hvis også partneren er litt trang eller tørr kan det fort skje slik som du beskriver.

Jeg synes ikke du skal bruke kortisonkrem her, det vil kun gjøre huden tynn og skjør og sjansen for å få sprekker og blø er større.

Kjøp en glidekrem på apoteket og ha litt på penishodet like før samleie, og vær forsiktig (samt be partneren) din om å være forsiktig, så kan det hende det løser seg greit. Kanskje du synes det er litt pinlig å gjøre dette hvis partneren er "ny", men hvis dere er så tiltrukket av hverandre at dere vil ha sex vil partneren neppe ønske å skade deg hvis du forklarer problemet.

Lar det sge ikke løse på denne måten kan du la en lege se på problemet.

 

Vennlig hilsen Dr. Roar Pedersen, svarlegesjef og røntgenlege

 

vet ikke om dette hjalp deg men kansje :)

Lenke til kommentar
Gjest mafister

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

 

jeg tror jeg har for stram forhud :(

jeg er 14 år. hva bør jeg gjøre?

 

jeg har sett  forslag om å tøye den, og om å oppsøke lege

hvilken av disse er best, hvis man ikke tenker "faglig"? :confused:

7043614[/snapback]

 

 

Hei!

Det kan hende at forhuden er litt for stram og da vil det kunne bli aktuelt å operere med et lite inngrep.

Imidlertid er det relativt sjelden tilfelle og problemet er ofte at huden er tørr og stram og at man da ved samleie får for mye drag på huden. Hvis også partneren er litt trang eller tørr kan det fort skje slik som du beskriver.

Jeg synes ikke du skal bruke kortisonkrem her, det vil kun gjøre huden tynn og skjør og sjansen for å få sprekker og blø er større.

Kjøp en glidekrem på apoteket og ha litt på penishodet like før samleie, og vær forsiktig (samt be partneren) din om å være forsiktig, så kan det hende det løser seg greit. Kanskje du synes det er litt pinlig å gjøre dette hvis partneren er "ny", men hvis dere er så tiltrukket av hverandre at dere vil ha sex vil partneren neppe ønske å skade deg hvis du forklarer problemet.

Lar det sge ikke løse på denne måten kan du la en lege se på problemet.

 

Vennlig hilsen Dr. Roar Pedersen, svarlegesjef og røntgenlege

 

vet ikke om dette hjalp deg men kansje :)

7043704[/snapback]

 

 

jeg og håper det hjelper, men før jeg blir alt for bekymret, noen som kan hjelpe meg med en god definisjon på stram forhud? :blush:

det hjelper ikke å si "over penishodet", fordi at jeg ikke har definisjonen(e) på alt i underlivet :wallbash:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...