street-garage Skrevet 4. oktober 2006 Skrevet 4. oktober 2006 hei alle bilintreserte nå for fårste gang er det drifttreff på rudskogen... det blir trening og konkuranse på banen en drøy hundrelapp i ingang ikke pålagt å ha skilt på bilen mange kjente navn innen motorsport les mer på denne link http://www.street-garage.com/modules.php?n...order=0&thold=0
Mompen Skrevet 4. oktober 2006 Skrevet 4. oktober 2006 Skulle gjerne vært med, men vil nok ikke (kan ikke) drifte med bilen min Se signatur. Skulle gjerne vært med å sett på!
street-garage Skrevet 4. oktober 2006 Forfatter Skrevet 4. oktober 2006 er publikumsvennlig dette da pluss at mye annet skjer... regner med ca 1000 stk i publikum... så hvert å ta turen innom
street-garage Skrevet 4. oktober 2006 Forfatter Skrevet 4. oktober 2006 he he bilen er en 316 e36 ja.... men jeg har også en sånn i compactutgave er greit å drifte med den ....... vel i snø mener jeg.. stiller nok opp med en eldre 325 jeg tenker jeg.... tillfelle ikke snøen har kommet he he men 316 er jo en kempebil da
PC^2020 Skrevet 9. oktober 2006 Skrevet 9. oktober 2006 jeg blir med dersom dere lærer meg å drifte med min Activa Turbo, med forhjulstrekk og brekk på forhjula
nikk0 Skrevet 9. oktober 2006 Skrevet 9. oktober 2006 Drifte er vel litt vanskelig da, men jeg greide iallfall å legge min første bil breit i svinger og rundtkjøringer uten brekk eller bakhjulstrekk. Hadde en eldgammel Subaru 1.6, med fwd og brekk forran.
Gromle Skrevet 10. oktober 2006 Skrevet 10. oktober 2006 Skulle hatt gammel-taunusen min. Perfekt driftebil, på vinteren vel og merke. Eller nede i saltslapset i oslo
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå