BlackGoblin Skrevet 3. oktober 2006 Skrevet 3. oktober 2006 Nettopp lånt den gamle, ikke store boksen faktisk Nintendo 64, med Zelda :!: Bare digger det spillet der... Har litt fri i høstferien så tenkte jeg skulle komme igjenom det, veit ikke hvor lang tid det tar ...
Christian_ Skrevet 3. oktober 2006 Skrevet 3. oktober 2006 Ah, er helt enig! Husker for mange år siden da jeg satt og spilte zelda døgnet rund. Et utrolig underholdende spill! Må innrømme at dette er et av de beste spillene jeg noen sinne har spilt. Og det er forsåvidt handlingen i spillet som gjør det så utrolig bra!
Minus Skrevet 3. oktober 2006 Skrevet 3. oktober 2006 Jeg spilte Zelda en del hos en venn før. Morsomt spill det, men desverre fikk jeg ikke helt til, så det ble til vennespillingen. Og en ting til, denne ligger vel i feil kategori, skulle helst ligget i konsoll-delen. Rapportert.
BlackGoblin Skrevet 3. oktober 2006 Forfatter Skrevet 3. oktober 2006 Bra side chs89 Det sies at det er et forholdsvis vanskelig spill ... at det er ikke bare til å springe igjennom, men at det er lagd for at det skal ta litt tid ... Ypperlig spill til bedre spille forståelse:) Det sies også at det går an å komme igjennom spillet på 1 dag ... fatter ikke at det er mulig jeg Oops, kan jeg fikse feilen eller må moderator gjøre det? Postet nok feil sry
Skogslik Skrevet 3. oktober 2006 Skrevet 3. oktober 2006 Zelda Ocarina Of Time er helt fantastisk. kansje det beste spillet eg noen gang har spilt! vurdere faktisk og begynne på ny her og
April Skrevet 3. oktober 2006 Skrevet 3. oktober 2006 Er en av dem mange som også har forsvunnet inn i tv'en når jeg spilte Zelda Ocarina Of Time... Nydelige spillet
BlackGoblin Skrevet 3. oktober 2006 Forfatter Skrevet 3. oktober 2006 (endret) Har ikke tid før høstferien, men når den begynner er det på med Zelda, håper dere har litt erfaring, kammeraten min veddet 100 kr på at jeg ikke ville klare det innen høsferien, så det kan hende jeg må spørre om tips fra dere Har ikke spilt det før ... men han sier vanntempelet er overlegent det vanskeligste jeg kommer til å komme bort i ... han vil ikke hjelpe meg og han tviler på at jeg i det hele tatt kommer til vanntempelet Kan kanskje prøve å oppdatere her hvor langt jeg har kommet edit kommer* Endret 3. oktober 2006 av BlackGoblin
Skogslik Skrevet 3. oktober 2006 Skrevet 3. oktober 2006 tja, er ikkje så lett og si vor langt du kommer til og komme men Vann tempelet er ikkje det vanskligeste, syns nå eg. Det må vere Shadow Temple, det er litt vrient!
BlackGoblin Skrevet 3. oktober 2006 Forfatter Skrevet 3. oktober 2006 Har du funnet alle hjertene og flaskene gas? Trenger man alle "verktøyene for å komme igjennom spillet? :!:
fargoth Skrevet 3. oktober 2006 Skrevet 3. oktober 2006 Selvsagt spiller jeg Zelda. Hender av og til at jeg fyrer det opp på maskinen, og nyter det hele i widescreen.
aspic Skrevet 3. oktober 2006 Skrevet 3. oktober 2006 Mmm, ELSKER zelda, men fyrer sjelden opp på N64 lengre. Grunnet jeg ikke orker å kjøpe nye kontroller (slitevarer folkens? ), så gamer endel via emulator og usb handkontroll
Skogslik Skrevet 3. oktober 2006 Skrevet 3. oktober 2006 Sitter med spillet her nå, mangler faktisk en flaske og ice arrows. ellers har eg resten. Får vell finne de to tingene da
BlackGoblin Skrevet 3. oktober 2006 Forfatter Skrevet 3. oktober 2006 (endret) Zelda på pc må være deilig, syns det er bedre å spille på pc enn på console Går det an å få Zelda OOT på pc da? Endret 3. oktober 2006 av BlackGoblin
ekwathne Skrevet 3. oktober 2006 Skrevet 3. oktober 2006 Zelda på pc må være deilig, syns det er bedre å spille på pc enn på console Går det an å få Zelda OOT på pc da? 6993371[/snapback] Går fint ann å spille Zelda på pc ja, bare til å bruke en emulator. Har selv en god del av Zelda spillene og elsker de. Klarer nesten ikke å vente på oppfølgeren som kommer til Nintendo Wii nå i desember. Flere enn meg som gleder seg? Mvh Erling
Mala Skrevet 3. oktober 2006 Skrevet 3. oktober 2006 Du er nok ikkje den einaste som sitter med mentale vansker etter å ha ventet på det spillet der i all eveighet!
April Skrevet 3. oktober 2006 Skrevet 3. oktober 2006 Men Zelda er ikke det samme når det ikke er på N64
ekwathne Skrevet 3. oktober 2006 Skrevet 3. oktober 2006 Husker for noen år siden da det ble publisert at det skulle komme et nytt spill i serien. Jeg gledet meg noe ekstremt, men det ble bare utsatt og utsatt. Men nå som de har lagd Wii tror jeg spillopplevelsen vil nå nye høyder. Kansje tilogmed slå Ocarina of time?! Mvh Erling
fargoth Skrevet 3. oktober 2006 Skrevet 3. oktober 2006 Går det an å få Zelda OOT på pc da? Det er fullt mulig ja, ved bruk av en emulator.
Husgark Skrevet 3. oktober 2006 Skrevet 3. oktober 2006 Sitter å spiller gjennom Ocarina of Time for tiden, og det er fremdeles et herlig spill. Gleder meg også veldig til Twilight Princess kommer
Mala Skrevet 3. oktober 2006 Skrevet 3. oktober 2006 Av ein eller annen grunn dreper det spillet når man emulerer det på PC. Syns eg da altså. Om TP blir bedre enn OOT skal eg dra på tur og finne tavlene med de 10 bud på,og kansje slå av ein prat med han fra oven. Lista ligger høøøøgt ihvertfall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå