Gå til innhold

BenQ-Siemens M81 eller Nokia 5500 sport?


Hovis

Anbefalte innlegg

Jeg har sett litt på telefoner i det siste, og valget står mellom disse to.

 

M81: https://prisguiden.no/product.php?productId=46369

 

5500: https://prisguiden.no/product.php?productId=45310

 

I og med at dette er de eneste telefonene på markedet som er laget for å tåle en trøkk (med slike spesifikasjoner), er det disse jeg vurderer.

 

Lurer derfor på om det er noen som kan komme med noen anbefalinger?? Ser jo testen av N 5500, men ser at folk har litt forskjellige erfaringer med at tastematten løsner.

 

Noen som har prøvd M81, og har erfaringer med denne??

 

For meg er batteritid og muligheten for å høre på musikk det viktigste i min bruk.

 

Håper noen kan hjelpe med noen tips om hvilken jeg bør velge.

 

Mvh

 

Håvard

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har hatt støt-sikre telefone fra både Nokia og Siemens og vil absolutt anbefale Nokia. Min erfaring med Siemens er at det ikke holder stort mer enn 4-6 måneder uansett. Greit at dette går på garantiern, men en mobil som holder er mye mer gunstig. :thumbs:(For meg i hvertfall) Kjøper du Nokia er det jo også en sjangs for å bli stakkaren som får den mobilen som ikke funker, men prosentvis vil jeg tro den sjangsen er mye mindre. 5500 sport er litt dyrere, men med en god del bedre specs, allikevel vil jeg anbefale den istedet for M81. Får bare inderlig håpe vi ikke får en ny 6280-affære med Nokia!:cry:

Lenke til kommentar

Ser også litt på Sony Ericsson W710 også. Så kommer til å vente til test av denne også er kommet ut. Er jo endel man må kjøpe til ekstra på BenQ-Siemens M81 også (minnekort og kabel/kortleser).

Takker for svar Simen 90. Så får jeg se hvilken telefon jeg ender opp med, får bare håpe telefonen jeg har nå holder ut i noen dager til:)

 

Kom gjerne med flere hjelpende kommentarer:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...