Gå til innhold

Xbox 360 firmware


Eristoff

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Korleis kan eg finne ut kva merke eg har, då?

7121298[/snapback]

 

Trykk Start -> høyreklikk på My Computer -> Velg "Manage" -> Velg "Device Manager" -> Klikk på +-tegnet ved DVD/CD-ROM drives, og du vil da få opp merke og model (ivertfall får jeg det :)) Hvis ikke...mulig du ikke har riktige drivere??!

7122144[/snapback]

Beklagar at eg går litt ot, men dette hadde vore litt kjekkt å vite.

Her er eit bilete:

post-91359-1161519602_thumb.gif

Lenke til kommentar
Korleis kan eg finne ut kva merke eg har, då?

7121298[/snapback]

 

Trykk Start -> høyreklikk på My Computer -> Velg "Manage" -> Velg "Device Manager" -> Klikk på +-tegnet ved DVD/CD-ROM drives, og du vil da få opp merke og model (ivertfall får jeg det :)) Hvis ikke...mulig du ikke har riktige drivere??!

7122144[/snapback]

Beklagar at eg går litt ot, men dette hadde vore litt kjekkt å vite.

Her er eit bilete:

post-91359-1161519602_thumb.gif

7124826[/snapback]

Et kjapt søk på google etter "GWA-4163b" og det ser ut til at du har en brenner av merket LG.

Lenke til kommentar
Har lest den guiden der, er ganske fin. Men er det ikke bare å koble 360'n til pc'n og kjøre den slax cd'n? (ikke jeg som skal flashe, men en kamerat :p)

7122985[/snapback]

Kommer an på hvilken DVD-spiller han har. Har han TS-H943 (ikke med ms28 firmware) er det stort sett bare å laste ned nyeste firmware, lage bootdisk (evt. boot-usb) og kjøre gjennom oppskriften som ligger ved firmwaren.

Lenke til kommentar
Når du gjør det så kan 360'n din spille av brente spill, så du kan ta backup av dine egne spill.

 

Man mister garantien ja, for man åpner boxen og det kan hende du blir sperret ute fra Xbox Live en gang i fremtiden.

7122411[/snapback]

 

brukte varmluft pistol og dro av sølv teipen lett uten merker. skulle den gå i stykker så er det bare og flashe tilbake til orginal fil og så sende den på service. :w00t:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ
Og jeg skjønner enda ikke hva som er galt med denne tråden her :ermm:

7187784[/snapback]

Modifisering av både Xbox og Xbox 360 på noe vis er et brudd med Microsoft's End-user license agreement (EULA).

 

13. SERVICE OPERATION AND EQUIPMENT

 

The Service may only be accessed with an original Xbox or Xbox 360 console or by logging into your account via Xbox.com. If you are accessing the Service via an original Xbox or Xbox 360 console, you agree that you are using authorized software and hardware, and that your software and hardware have not been modified in any unauthorized way (e.g., authorized repairs, upgrades and downloads). Any attempt to disassemble, decompile, create derivative works of, reverse engineer, modify, further sublicense, distribute or use for other purposes either the hardware or software associated with an original Xbox or Xbox 360 console or the Service, is strictly prohibited and may result in cancellation of your account and/or your ability to access the Service via your original Xbox or Xbox 360 console, and the pursuit of other legal remedies by Microsoft. Microsoft may take any legal action it deems appropriate against users who violate Microsoft's systems or network security or this contract or any additional terms as described in Section 2 above, and such users may also incur criminal and/or civil liability.

Lenke til kommentar
Og jeg skjønner enda ikke hva som er galt med denne tråden her :ermm:

7187784[/snapback]

Modifisering av både Xbox og Xbox 360 på noe vis er et brudd med Microsoft's End-user license agreement (EULA).

 

 

 

ja, men det er likevel juridisk sett 100% lovlig så microsoft har ikke lov til lage noen patcher som ødelegger boksen din/gjør den i ustand til å spille singelplayer. De har derimot lov til å stenge deg ute fra live. (noe som enda ikke har blitt gjort og jeg tviler på at de noengang vil gjøre det)

Endret av -sparks-
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...