Gå til innhold

hvor kjøpe gamle playstation spill?

leifeinar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

finner her men er amazon og de selger vel ikke spill til norge?

vil ha ny, er ikke i toppform hverken ps1 eller ps2 jeg har. så kjipt og få noe som den ikke klarer og lese

Endret av leifeinar
Skrevet
De selger vel gamle spill i Spiderman-butikkene? Man får elendig pris for å levere inn spillene, men har hørt at utvalget skal være kurant ...

6991422[/snapback]

Har du peiling på sånn ca. hvor mye man får for Gamecube og Xbox spill for eksempel?

Skrevet
De selger vel gamle spill i Spiderman-butikkene? Man får elendig pris for å levere inn spillene, men har hørt at utvalget skal være kurant ...

6991422[/snapback]

Har du peiling på sånn ca. hvor mye man får for Gamecube og Xbox spill for eksempel?

6991465[/snapback]

Har hørt at man får 1/3 av hva spillene selges for.

Skrevet (endret)

6991146[/snapback]

Joda, de selger til Norge også, jeg har kjøpt spill derfra flere ganger (det er vel å merke enkelte selgere i det engelske Amazon-systemet som ikke sender til andre land enn Storbrittania, men det får du beskjed om under bestillingsprosessen).

Prøver du derimot å bestille fra amazon.com vil du få problemer, da det virker som om amerikanske butikker i utgangspunktet ikke har lov til å selge spill til Europa (i allefall i forbindelse med PC-spill). Amazon.co.uk er jo den engelske "avdelingen", og har derfor i utgangspunktet ikke det samme problemet.

Endret av Juke
Skrevet

6991146[/snapback]

Joda, de selger til Norge også, jeg har kjøpt spill derfra flere ganger (det er vel å merke enkelte selgere i det engelske Amazon-systemet som ikke sender til andre land enn Storbrittania, men det får du beskjed om under bestillingsprosessen).

Prøver du derimot å bestille fra amazon.com vil du få problemer, da det virker som om amerikanske butikker i utgangspunktet ikke har lov til å selge spill til Europa (i allefall i forbindelse med PC-spill). Amazon.co.uk er jo den engelske "avdelingen", og har derfor i utgangspunktet ikke det samme problemet.

6996456[/snapback]

da er jo problemet løst bestiller derfra jeg da.... :thumbup:

bodd noen år i ungarn nå, de vile ikke sende spill ned hit

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...