Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Håpløst forelsket ...


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gutten kan da være ordentlig forelsket selv om dette har kommet frem

på et trenings studio...

 

Dumt å kalle gutten for kåt osv det sier vel mer om dere som skriver her en han her som tørr å lage en tråd om dette...

 

NB-De fleste mennesker er kåte hvis dette var noe nytt for enkelte...

Endret av Jada-jada
Lenke til kommentar
Ja han kan aboslut bli forelsket så lett, det har jeg erfart selv, men det var bare noe ved det som virket som om han var betatt istendenfor forelsket.

6990824[/snapback]

 

Ja veldig betatt eller forelsket er en tynn linje og sikkert ofte vanskelig å vite egentlig men det viktigste er vel å få råd fra andre i denne saken ;)

Lenke til kommentar

Jepp, det har du rett i. Hva skal du gjøre?

Du har to valg, i og med at du tror at hun ikke ''kan fordra'' deg som du sier uten at hun kjenner deg (?) ville det smarte bare være å la det ligge, og kanskje gjøre som xerminx foreslår, altså bytte treningsdager.

Eller du kan gjøre slik som jeg aldri tør når jeg er betatt/forelsket å go for it! Hva har du å tape?

Endret av Rasch
Lenke til kommentar
Jepp, det har du rett i. Hva skal du gjøre?

Du har to valg, i og med at du tror at hun ikke ''kan fordra'' deg som du sier uten at hun kjenner deg (?) ville det smarte bare være å la det ligge, og kanskje gjøre som xerminx foreslår, altså bytte treningsdager.

Eller du akn gjøre slik som jeg aldri tør når jeg er betatt/forelsket å go for it! Hva har du å tape?

6990874[/snapback]

 

Den støtter jeg fult ut :thumbup:

Lenke til kommentar

Må bare legge til:

Når jeg sier go for it så skal du ikke gå opp til henne å klipe henne på rumpa eller puppen(e), men bare start en samtale. Om hva som helst bortsett fra dine kjønnslige aktiviteter og været ute.

For.eks. hav hun synes om trenings-studioet osv. Så kan du få igang en skikkelig samtale. Hvis dette funker kan du jo prate litt med henne hver gang dere trener til samme tid, og vips en dag kan du kanskje spørre henne om hun vil finne på noe annet enn å trene en dag.

Lenke til kommentar
Jepp, det har du rett i. Hva skal du gjøre?

Du har to valg, i og med at du tror at hun ikke ''kan fordra'' deg som du sier uten at hun kjenner deg (?) ville det smarte bare være å la det ligge, og kanskje gjøre som xerminx foreslår, altså bytte treningsdager.

Eller du akn gjøre slik som jeg aldri tør når jeg er betatt/forelsket å go for it! Hva har du å tape?

6990874[/snapback]

 

Den støtter jeg fult ut :thumbup:

6990882[/snapback]

 

hehe enig her ^^ selv om dama ikke fordrar deg noe du tror er det ikke 100% sikkert ^^ :tease:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...