Gå til innhold

Begynner dere å klargjøre dere til BC?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Er det sånn at de som sover i telt i dag uten for spaceworld får bli lvl 70 mens vi andre må vente til juni når det er inne på lager?

Ville vært balle om blizz ikke trykket like mange spill som det er farmere og spillere.

Skulle ha kunne betalt og lastet ned over nett.

Endret av War
Videoannonse
Annonse
Skrevet

klargjør?

tja jeg levler warlocken min raskest og gøyest mulig slik at jeg kan få litt gear til å fortsette med i BC..men mest for gøy. Er så lei av hunteren at det er sykt. Har ikke sett scholo eller hele strat enda fordi jeg er så lei hunter :p

Skrevet
Skulle ha kunne betalt og lastet ned over nett.

6989397[/snapback]

Steam FTW! :w00t:

6989452[/snapback]

Tja, jeg husker de dagene etter at HL2 ble sluppet; var _mye_ problemer med steam, folk som ikke fikk lasta ned, folk som ikke fikk tatt sjekken, osv.. Tror det er altfor liten tid igjen til å planlegge en slik distribusjon nå. Men tanken er god (though, jeg liker ikke hele steam EULA'en...).

Skrevet (endret)

Da folk uten BC også kan levle til lvl 70 så er det for meg ikke viktig å ha BC fra dag 1, men snarere dag 4 eller 5. Guildet kommer uansett ikke til å drive noe organisert og seriøst på et par uker ut i BC da alle vil explore i stedet for å være bundet opp til å raide.

Jeg kommer til å gråte noen tårer over det ungåelige tapet av min OEB, men jeg skal sørge for å beholde den lengt mulig og heller putte den i banken framfor å selge den til vendor. For tiden så unngår jeg konsekvent de raidene hvor jeg vet vi prøver oss på raggy, i frykt om at Bonereaver Edge skal droppe og jeg må ta den fordi den er bedre.

Også tapet av min elskede valorhjelm vil bli tungt å svelge.

Men jeg er også overbevist om at det komemr estetisk flotte items i BC også som jeg kan like.

Men joda, jeg spiller nok wow mest pga kule drops ja. Det sosiale er jo viktig, men uten epic drops hadde jeg sluttet å spille for lengst. Jeg gjør ingenting i dette livet...i wow elelr real life som ikke har reward. Reward trenger ikke være all verden, men jeg er ikke til kun for andre liksom.

Uansett så gidder jeg ikke lenger grinde etter valorskuldrene og videre helelr ikke bruke mer gull for å få dem siste deler av heorism, da dette gear'et blir håpløst utdattert fra lvl 63+ eller noe slikt.

Og mine 4 deler might vil gjøre at jeg kan være MT langt inn på 60-tallet i 5 mans grupper. Uansett vil jeg ikke specce prot warrior, da dette suger maks nå og vil fortsette å suge, selv etter BC. Men man har jo selvsagt ikek valg om man vil være guild MT. Jeg mener å være main MT for et guild er noe av det kjipeste som finnes i wow. Det er nok den mest stressende oppgaven noen klasse kan ha, og samtidig selv med tier 3-4 ikke eie noen som helst annen klasse i pvp.

Nei DPS warrior all the way, nå og videre i BC:)!

Endret av gamer73
Skrevet
Da folk uten BC også kan levle til lvl 70 så er det for meg ikke viktig å ha BC fra dag 1, men snarere dag 4 eller 5. Guildet kommer uansett ikke til å drive noe organisert og seriøst på et par uker ut i BC da alle vil explore i stedet for å være bundet opp til å raide.

Dette stemmer ikke, Blizzard har avkreftet at man kan levele opp til 70 uten expansionen.

You will only be able to level to 70 if you purchase the expansion, but everyone will have access to the 41 point talents (just not the extra skill points to really take full advantage of them).

link her

Skrevet

ok..da har dem endret det ja. Jaja uansett så vil jo alle skaffe seg BC uansett, men å ha det på dagen er ikke nødvendig for meg. Så lenge jeg ikek går glipp av viktige guild raid pga litt sen BC anskaffelse så er jeg game :cool:

Skrevet

Merker bare at jeg spiller litt mindre nå, raid er det magel på... Ikke gode grier, men gjerne like greit. Får gjort unna alle "utsatt-for-lenge-pågrunn-av-WoW" tingene mine nå før TBC kommer :thumbup:

Skrevet
Jeg gleder meg selvsagt sykt til BC :)

Men enkelte ting kunne jeg vært foruten.

1. Hadde det morro med å drepe alver, nå får jeg dem på laget mitt :hrm:

2. Alliance shamans, wtf? Horde paladins, lol!

Men, men man kan vel ikke forvente alt. Jeg får nå i hvertfall lov til å dual wielde med shamanen min da. Synd jeg bare har en god 1- hander :p

6989077[/snapback]

Off-topic: Noen som har hørt den opprørssangen mot BC? Den: We dont need no Blood Elf pallys! Vet noen hva den heter?

Men ellers gruver jeg meg litt til BC, nettopp blitt 60 også må jeg begynne lvle før jeg har fått no bra gear. :(

Skrevet

Jeg samler sammen pots til roguen min for å grinde fortest mulig.

Har 60 moongose, en del Jju Power, winterfall firewater, flask of the titans og div andre ting.

SKulle egentlig brukt alt det i Naxx men quitta nax guildet mitt så får bruke det i BC istedet. :p

Skrevet

klargjør meg kanskje litt, begynner å få mer og mer +dmg gear og jeg speccer shadow idet jeg får tak i tbc + at jeg skal løpe rundt i if og /spit på shammies.

Skrevet

Heh, just another rippoff then. ^^

Jaja, spillet trenger noen oppdateringer innen PvP fronten :)

Merkelig de "nye" ideene allerede er blitt presantert fra WAR og AoC blandt annet ;)

Skrevet

Tenk når 99% av serveren skal levele opp, potions og dps gear vil selge som snekkern. Men det kommer til å bli mye loot som også selges på ah igjen.

Tipper mange kommer til å kaste ett yrke for å velge DE så epicene blir nexus og ikke 3g vendor. Så kanskje noen yrker kommer til å tjene bedre da færre har dem. Og juvelcrafting kommer til å være billig , sikkert 10000 på hver server som velger det på sin alt.

På dag 1 gjelder det å samle alt man kan av mats på ah før prisene stiger da man finner ut hva det kan brukes til.

Stemmer det at noen items endrer verdi? for eks QS er 51 ? dps og med BC er 60 osv? eller kommer alle items til å forbli.

Skrevet (endret)

Merkelig de "nye" ideene allerede er blitt presantert fra WAR og AoC blandt annet ;)

6995222[/snapback]

o.0 !

Jeg trodde WoW har vært blitt spilt i over 2 år allerede, mens AoC ikke er kommet enda?

Tviler på at Blizzard fant på nye ting for TBC for 5 uker siden :hmm:

Jeg burde forberedet meg til TBC, men vet ikke helt hva jeg driver med.

Har just begynt å levle enda en rogue, men når TBC kommer vil jeg jo spille pala...

Har også levlet 2 prester og en mage til 30-ish i det siste, bare for å forkaste de.

Burde vel bare fortsatt på en gammel main og samla gear/potions/penger for den snart kommende pala'n.

Edit:

Nexus kommer til å bli verdiløse hvis ikke man trenger bøttevis for lvl 70-ish enchants/ jewels.

Endret av kristteo
Skrevet

6995222[/snapback]

o.0 !

Jeg trodde WoW har vært blitt spilt i over 2 år allerede, mens AoC ikke er kommet enda?

Tviler på at Blizzard fant på nye ting for TBC for 5 uker siden :hmm:

6995602[/snapback]

Hehe ok. :!:

TBC er heller ikke ute ennå. Det blir fremdeles lagt til ny "content" til TBC.

Og for å konkurere med WAR og AoC ( for det vil ikke være så altfor stor mellomrom mellom når disse blir gitt ut ) så kommer Blizz til stadighet ut med nye "ideer" bare uker etter att WAR eller AoC har kommet ut med tilsvarende like ideer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...