Gå til innhold

Tidens verste webdesign??


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Quote:


Den 2002-11-02 23:55, skrev Alekoy:

ooffffffffffffffff, denne må berre vere verst...


 

Å fy **** så ekkelt. Du skremte livskiten av meg. Kvalmt!

 

<font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: glabba på 2002-11-03 00:19 ]</font>

 

[ Denne Melding var redigert av: kilogram på 2002-11-03 12:30 ]

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-11-02 23:55, skrev Alekoy:

ooffffffffffffffff, denne må berre vere verst...


 

Denne sida innheld VIRUS!!!! Nærmere bestemt dette:

 

".... infected with the JS.Winbomb.d virus"

 

i følge Norton.... IDIOT!

 

_________________

"Det beste forsvaret mot logikk er uvitenhet"

 

"Helvete er et sted der alle tester er vellykte og ingenting virker"

 

[ Denne Melding var redigert av: kilogram på 2002-11-03 12:31 ]

Lenke til kommentar

Den første siten fikk meg til å stirre på skjermen i vantro med åpen munn. Lettere forvirret stilte jeg meg selv det slående spørsmål: Er dette seriøst eller en spøk? Svaret som kom fra djevelen på min skulder var: Håneidu, den nissen der har lagt sin talentløse sjel i hva han tror er webdesign, han står på min velkomstliste og jeg ser sinte kunder som snart vil ta ham igjen! *ond latter*

 

Seriøst, det var grusomt, fikk meg til å "løpe skrikende vekk derfra". Det er komisk å tenke på det nå, men sjokket var vel hardt.. :grin:

 

Når det gjelder supertekniske Flash sites, virker mange av designerne å gå hodeløst rett i fella. De elsker seg selv og sine kunnskaper, og overdriver så mye at det nesten tyter ut av skjermen. De glemmer fullstendig at siten må være enkel å navigere. Noe av det jeg misliker mest med slike avanserte sites, er at tullingenene sender deg ut på jakt for å finne og hente inn navigasjonsknappene, slike ting ødelegger utrolig mye av lysten til å fortsette å surfe på siten. Så snart jeg har gjort meg opp et inntrykk av den, driter jeg i resten og drar, med mindre den er enkel å navigere. Så enkelt er det. Jeg digger Flash, som så mange andre, og er gjerne litt lengre for å nyte hva de har gjort, men noen ganger er det så overdrevet at det blir ufrivillig komisk.

 

De som kan kombinere flott design med enkel navigasjon scorer høyt.

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-11-03 13:01, skrev Athlon Power:

Steng ut Alkoy for godt bann han fra forumet


 

må faktisk si meg enig her ja, han burde ha blit bannet permanent, han gjorde jo alt bare på pur f*enskap! og han viste til og med om viruset!

 

men jeg stoler på at moderatorene gjør det de mener er riktig, så jeg skal ikke blande meg opp i jobben dems.. :wink:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...