Gå til innhold

Tidens verste webdesign??


Anbefalte innlegg

Har sett mye dårlig webdesign gjennom tidene.

 

Mine webdesign kunskaper er alldeles ikke store. Men denne siden her vil jeg dere gjerne kunne tatt en titt på.

 

http://home.no.net/johawelt

 

Det er en personlig hjemmeside. Men den har iallefall endel nyttig informasjon da,...

 

-----

Men er ikke stort bedre selv da bare så det er sagt. :razz: Webdesign er ikke mitt område for å si det mildt. Hehe

 

[ Denne Melding var redigert av: alaruz på 2002-11-04 21:09 ]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:


Den 2002-11-04 21:31, skrev DrErling:

vel... nå skal ikke jeg skryte så jææævlig mye da. Min første webside holdt faktisk på å gå varm.


Varm? Tror du jeg kødder? Nei, den er så hot at den bokstavelig talt må vannkjøles. Hvertfall overskriften...


Den er ikke oppdatert på et par år...




 

Jeg syntes den var bedre enn den hjemmesia jeg har nå for tiden.

 

http://home.no.net/tuxman

 

- Folk har tendenser til å snu fort når de kommer dit,..

 

Men jeg har faktisk oppdatert den litt idag. Håper alle linker funker da for deres del. :smile:

Lenke til kommentar

Eg må få nemne at eg har fulgt Bjørkely sidan han la ut den første sida si for lenge sidan. Mamma er frå samme bygda, og eg pleidde å gå inn på den sida og LE MEG IHJEL. Så mista eg urlen...

 

Og så dukkar den opp igjen her! :lol:

 

Bjørkely har ein butikk på "senteret" i Gaupne sentrum. Der sel han bilderammer og cd´ar. Butikken stinkar, bokstavleg talt, og pappa sa at eg ikkje måtte gå inn til Bjørkely, då eg var liten... han ser litt tvilsam ut =)

 

--> img3.jpg:lol: :lol:

 

På den første sida hadde han samme Webdesign del, og samme musikk ( heldigvis ), og med "DU SER KVA SOM ER BRA" ..UBESKRIVELEG :grin:...

Ein annan ting han hadde i før var ein direkte link til "maia sin begravelse". Det var nesten grotesk.

 

Legg http://www.bjorkely.com/ i favoritter med ein gong!

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-11-04 22:33, skrev Star:

Altså.. den derane fysta siå.. eg hadde aldri bestillt. han såg jo sje lide tilregnelige ud heller då.. hehe..


"Du ser hva som er bra"

:lol:
:lol:
:lol:
:lol:
:lol:

Kor mange så går på Randaberg her?



Det e bare å telle det.

 

Eg e hvertfall ein av de som faktisk går der dette skoleåret. Men det er en relativt kjedelig skole. Det skal den nesten ha for.

 

:razz:

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-11-04 19:29, skrev IthMcMos:

" Vil du bli bedre synleg på 'nettet' ?

Ta kontakt med oss så kan vi hjelpe deg til å få dine internettsider til å fungere slik at budskapet blir oppfatta best muleg. "


Med et slikt webdesign blir siden iallefall synlig!




 

Denne siden ble i allefall synlig. Den ble lagt merke til i allefall. :grin:

 

<font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: M.H på 2002-11-04 22:45 ]</font>

 

[ Denne Melding var redigert av: M.H på 2002-11-04 22:46 ]

Lenke til kommentar

Minner meg om en gammel hjørnebutikk i Sandefjord. Jeg var innom der 1 gang mens jeg bodde der, et gammelt ektepar drev den. De så ut som de hadde en fot i graven, og produktene i vinduet var bleket av solen.. Tror jeg kjøpte Melk og popcorn der. Melken var et par uker over dato og popcornet ca 1 år (no kidding). At de fikk lov til å drive butikk skjønner jeg ikke. Det stinket der inne, og matvarene var bedervet :grin:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...