Gå til innhold

Mage AOE Grindt at low lvl

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det vil så klart bli noe helt annet da du har med en prest som kaster shield, og healer deg da det trengs.

Kan nok få en vis effektivitet selv på low lvl da.

Men som solo blir det noe annet.

6989901[/snapback]

ja det er sant men funker greit på low lvl solo også vis du mestrer mange på en gang men har død en god del ganger ja :p men gøy og lære da:P

angående dysleksi debatten:

Herregud hvor jevla frekke går det ann å bli?

En av de få grunnene at jeg ikke liker dette forum-communitiet er pga den rettskrivings hetsen som foregår.

6990237[/snapback]

vel går greit får meg egentlig er vant med at folk hakker på det ^^ men men skriver greit nok føler jeg så da driter jeg i det mest ^^

jeg gadd aldri teste aoegrind med magen min(level 35) grinder allerede en del fortere singeltarget uansett tror jeg. jeg grinda på de elementalene i AH, 39mobs og lå på ca. 30k xp\hr singeltarget.

er firespecca og har ca 80 firedmg.

6991665[/snapback]

Shoot me if im wrong, men er ikke de immune mot fire? Hvis det er tilfellet så må du være jævlig skilla til og kite, fordi jeg husker at på lvl 36 så sleit jeg drøyt med disse, og jeg var frost specc:S

Boooom, så kom jeg på at det er flere elementals enn de fire elementalene!

Endret av Mazage
Tro hva du vil Daxon men effektivt solo blir det aldri.

6990075[/snapback]

Mener du da på hans nivå? Eller at det aldri kommer til å bli det?

6991547[/snapback]

Det kan bli effektivt på senere lvls

Til en vis grad er det også oppskrytt til å gride xp med aoe.

Er faktisk raskest å grinde 1 etter 1 grønn mob.

På 60 med litt deacent gear er det derimot veldig bra på for eks undeads i WP og scarlets oppe ved lumbercampen, drar fort inn litt loot der. Men til xp så går det fortere med 1 og 1 mob xp messig. Snakker da av egne erfaringer og tips jeg har fått i mage tråden under lvl.

Fra 54-60 er det noen mobs i Silithus som man kan grinde effektivt på med improved talents i dampen magic.

Husk på at man må kun ha meele mobs å drepe for å få det skikkelig effektivt. Er jo ikke alle steder det er rene meele grupper plassert på alle lvl gjennom hele spillet. :)

Tro hva du vil Daxon men effektivt solo blir det aldri.

6990075[/snapback]

Mener du da på hans nivå? Eller at det aldri kommer til å bli det?

6991547[/snapback]

Det kan bli effektivt på senere lvls

Til en vis grad er det også oppskrytt til å gride xp med aoe.

Er faktisk raskest å grinde 1 etter 1 grønn mob.

På 60 med litt deacent gear er det derimot veldig bra på for eks undeads i WP og scarlets oppe ved lumbercampen, drar fort inn litt loot der. Men til xp så går det fortere med 1 og 1 mob xp messig. Snakker da av egne erfaringer og tips jeg har fått i mage tråden under lvl.

Fra 54-60 er det noen mobs i Silithus som man kan grinde effektivt på med improved talents i dampen magic.

Husk på at man må kun ha meele mobs å drepe for å få det skikkelig effektivt. Er jo ikke alle steder det er rene meele grupper plassert på alle lvl gjennom hele spillet. :)

6995287[/snapback]

Hvis du mener det improved DM trikset på de elementalene, så er det blitt nerfet. Jeg mener at effektiv AOE kan starte alt på lvl 50, så lenge man har poeng i improved blizzard og forutsatt at man vet hva man driver med (og tar de rette mobsa, f.eks i WPL).

Jeg startet vel der på rundt lvl 48 først på solo mobs for så å ta aoe på 4-5, så litt fler og litt fler. Prøvde først aoe her på lvl 51. Problemet med å gjøre dette solo var lang nedetid etter en skikkelig aoe drain. Det var også andre farmere i område som gjerne taga noen mobs mens jeg red rundt for å hente aggro. Det hendte også at en eller annen ressistet frost nova og da er løpet kjørt.

Grindet vel xp her fra lvl 48 til 58.

Fant etterhvert ut at det mest effektive var å ta mobs solo, da det gjaldt xp.

For å få seg loot blir det noe helt annet.

Var vel ikke annet å vente enn at dem nerfa den Silithus saken, det var jo litt for bra.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...