Gå til innhold

En liten guide til filminformasjon.


L@sse

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...
Mens du er i gang.. Gidder du å skifte ut fez med H1lle og legge til HD samlinga mi. Takk PFH.  :)

8268276[/snapback]

 

Når vi snakker HD sammling så krever jeg å stå først siden det var jeg som startet med en egen HD Profiler :p

 

Når vi snakker DVD Profiler så hadde det kanskje vært en "liten" jobb for L@sse og oppdatere linkene våre, mange av de gamle intervoactive linkene som ikke blir oppdatert lenger, min innkludert.

Lenke til kommentar

Jeg skal se hva jeg får gjort etter at jeg har vært på FFK-Vålerenga. Jeg sier forresten ikke nei til en jobb hvor jeg kun trenger sette inn en ferdigkodet melding. :whistle:

 

Edit: Hvor blir det av DVD Profiler-tråden din, Manx? ;)

Endret av L@sse
Lenke til kommentar

Den kommer, men mye av det jeg hadde klargjort for å legge ut (masse bilder med forklaringer og annet moro) kom jo rett i overgangen til 3.0 så da gikk alt i vasken :cry: Jeg gikk rett og slett på en kjempe smell, så jeg må starte på nytt med mye (alt) av det meste jeg hadde gjort, men det kommer :)

 

Kan jo legge til en liten unnskyldning oppe i alt bare sånn for moro skyld. Har akkurat kjøpt meg leilighet og jobber MYE overtid om dagen og har i tillegg måtte sette meg inn i en helt ny stilling på jobben som jeg må overta til tider, så jeg har ikke hatt alt for mye tid til overs til å drive med andre ting. Men du må gjerne legge den til i listen din, så setter du litt press på meg (hender jeg trenger en tupp i ræva).

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 10 måneder senere...
  • 1 måned senere...
  • 1 år senere...
  • 2 måneder senere...
  • 5 uker senere...
  • 1 år senere...
  • 4 måneder senere...
  • Uderzo avklistret denne emne

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...