marius9o Skrevet 1. oktober 2006 Skrevet 1. oktober 2006 jeg ble nettopp vampyr og var derfor ganske uvant me at man mister helse av å gå ute i sola, og nå har jeg virkli greid de. hadde sikkert bare 2 hp igjen da jeg gjekk inn i et hus, og når jeg gjekk ut igjen autosava den seg og eg dør med en gang. har prøvd den der moden som gjør at jeg kan gå i sollys, men den funka ikke noen forslag?
Rescue me Skrevet 1. oktober 2006 Skrevet 1. oktober 2006 jeg ble nettopp vampyr og var derfor ganske uvant me at man mister helse av å gå ute i sola, og nå har jeg virkli greid de.hadde sikkert bare 2 hp igjen da jeg gjekk inn i et hus, og når jeg gjekk ut igjen autosava den seg og eg dør med en gang. har prøvd den der moden som gjør at jeg kan gå i sollys, men den funka ikke noen forslag? 6977192[/snapback] load fra sist save som ikke er en autosave
marius9o Skrevet 1. oktober 2006 Forfatter Skrevet 1. oktober 2006 jeg ble nettopp vampyr og var derfor ganske uvant me at man mister helse av å gå ute i sola, og nå har jeg virkli greid de.hadde sikkert bare 2 hp igjen da jeg gjekk inn i et hus, og når jeg gjekk ut igjen autosava den seg og eg dør med en gang. har prøvd den der moden som gjør at jeg kan gå i sollys, men den funka ikke noen forslag? 6977192[/snapback] load fra sist save som ikke er en autosave 6977212[/snapback] ja de kan jeg gjøre, men den er på 26 timer spillt, og jeg var på 48..
Isbilen Skrevet 1. oktober 2006 Skrevet 1. oktober 2006 Finnes det ingen savegame-editorer du kan laste ned og jekke helsen opp litt med slik at du overlever lenge nok til å komme deg inn igjen?
marius9o Skrevet 1. oktober 2006 Forfatter Skrevet 1. oktober 2006 Finnes det ingen savegame-editorer du kan laste ned og jekke helsen opp litt med slik at du overlever lenge nok til å komme deg inn igjen? 6977238[/snapback] de var de jeg hadde håpet på å finne ut her..
Licht Skrevet 1. oktober 2006 Skrevet 1. oktober 2006 Løper du rundt uten noen som helst form for healing spells eller health potions?
marius9o Skrevet 1. oktober 2006 Forfatter Skrevet 1. oktober 2006 Løper du rundt uten noen som helst form for healing spells eller health potions? 6977250[/snapback] har begge deler, men dør før jeg får opp ivnventoryen også..
marius9o Skrevet 1. oktober 2006 Forfatter Skrevet 1. oktober 2006 Hvor fort mister man liv ute i sola egentlig? 6977256[/snapback] spørst hvor lenge siden de var ein sugde blod av noen sist, i mitt tilfelle, mister jeg så mye som er mulig...
cyberPanda Skrevet 1. oktober 2006 Skrevet 1. oktober 2006 får håpe denne hendelsen lærer deg å backupp save oftere, man kan ikke stole blindt på auto/quick saver. brent barn skyr ille, hø hø :!: (beklager om jeg virker litt usympatisk, det er ikke meningen. jeg vet hvor jævlig det er å miste saves/progress i et spill)
marius9o Skrevet 1. oktober 2006 Forfatter Skrevet 1. oktober 2006 får håpe denne hendelsen lærer deg å backupp save oftere, man kan ikke stole blindt på auto/quick saver. brent barn skyr ille, hø hø :!: (beklager om jeg virker litt usympatisk, det er ikke meningen. jeg vet hvor jævlig det er å miste saves/progress i et spill) 6977332[/snapback] hehe eg e no eit brent barn som liker ilden.. greier aldri å backup save
MiSP Skrevet 1. oktober 2006 Skrevet 1. oktober 2006 Går det ikke an å bare skrive "god" i konsollen? For å midlertidig aktivere godmode?
marius9o Skrevet 1. oktober 2006 Forfatter Skrevet 1. oktober 2006 Går det ikke an å bare skrive "god" i konsollen? For å midlertidig aktivere godmode? 6977438[/snapback] har ikke prøvd de..
Campin Carl Skrevet 1. oktober 2006 Skrevet 1. oktober 2006 Går det ikke an å bare skrive "god" i konsollen? For å midlertidig aktivere godmode? 6977438[/snapback] hver gang jeg har trengt god mode har jeg skrivd tgm i console istedet for god som du sier merkelig nok
MiSP Skrevet 1. oktober 2006 Skrevet 1. oktober 2006 Går det ikke an å bare skrive "god" i konsollen? For å midlertidig aktivere godmode? 6977438[/snapback] hver gang jeg har trengt god mode har jeg skrivd tgm i console istedet for god som du sier merkelig nok 6977896[/snapback] Stemmer, det var det det var ja.
Gjest Slettet-U4NJ3Omm Skrevet 1. oktober 2006 Skrevet 1. oktober 2006 (endret) Healing spell? Det gjorde jeg når jeg var vampyr. Gikk ute å spamma spellknappen. Funka fjell som få det.. Endret 1. oktober 2006 av Slettet-U4NJ3Omm
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå