Gå til innhold

TES: vampyr i sol problem

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg ble nettopp vampyr og var derfor ganske uvant me at man mister helse av å gå ute i sola, og nå har jeg virkli greid de.

hadde sikkert bare 2 hp igjen da jeg gjekk inn i et hus, og når jeg gjekk ut igjen autosava den seg og eg dør med en gang. har prøvd den der moden som gjør at jeg kan gå i sollys, men den funka ikke :(

noen forslag? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
jeg ble nettopp vampyr og var derfor ganske uvant me at man mister helse av å gå ute i sola, og nå har jeg virkli greid de.

hadde sikkert bare 2 hp igjen da jeg gjekk inn i et hus, og når jeg gjekk ut igjen autosava den seg og eg dør med en gang. har prøvd den der moden som gjør at jeg kan gå i sollys, men den funka ikke :(

6977192[/snapback]

load fra sist save som ikke er en autosave

Skrevet

6977192[/snapback]

load fra sist save som ikke er en autosave

6977212[/snapback]

ja de kan jeg gjøre, men den er på 26 timer spillt, og jeg var på 48..

Skrevet
Finnes det ingen savegame-editorer du kan laste ned og jekke helsen opp litt med slik at du overlever lenge nok til å komme deg inn igjen?

6977238[/snapback]

de var de jeg hadde håpet på å finne ut her..

Skrevet
Løper du rundt uten noen som helst form for healing spells eller health potions?

6977250[/snapback]

har begge deler, men dør før jeg får opp ivnventoryen også..

Skrevet
Hvor fort mister man liv ute i sola egentlig?

6977256[/snapback]

spørst hvor lenge siden de var ein sugde blod av noen sist, i mitt tilfelle, mister jeg så mye som er mulig...

Skrevet

får håpe denne hendelsen lærer deg å backupp save oftere, man kan ikke stole blindt på auto/quick saver.

brent barn skyr ille, hø hø :!:

(beklager om jeg virker litt usympatisk, det er ikke meningen. jeg vet hvor jævlig det er å miste saves/progress i et spill)

Skrevet
får håpe denne hendelsen lærer deg å backupp save oftere, man kan ikke stole blindt på auto/quick saver.

brent barn skyr ille, hø hø :!:

(beklager om jeg virker litt usympatisk, det er ikke meningen. jeg vet hvor jævlig det er å miste saves/progress i et spill)

6977332[/snapback]

hehe :p eg e no eit brent barn som liker ilden..:) greier aldri å backup save :p

Skrevet
Går det ikke an å bare skrive "god" i konsollen? For å midlertidig aktivere godmode?

6977438[/snapback]

hver gang jeg har trengt god mode har jeg skrivd tgm i console istedet for god som du sier merkelig nok

Skrevet
Går det ikke an å bare skrive "god" i konsollen? For å midlertidig aktivere godmode?

6977438[/snapback]

hver gang jeg har trengt god mode har jeg skrivd tgm i console istedet for god som du sier merkelig nok

6977896[/snapback]

Stemmer, det var det det var ja. :)

Gjest Slettet-U4NJ3Omm
Skrevet (endret)

Healing spell? Det gjorde jeg når jeg var vampyr. Gikk ute å spamma spellknappen. Funka fjell som få det..

Endret av Slettet-U4NJ3Omm

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...