Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Hvordan fjerne flass?


Lakus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du kan få tak i en flaske på apoteket også, jeg husker ikke hva den heter (har heldigvis ikke flass selv), men den er veldig sterk, så den brukes mer som medisin og har visse rettnignslinjer for hvor ofte man bør bruke det.

 

Spørr på apoteket hvis ikke head and shoulers virker raskt nok, begge to gjør sikkert jobben sin helt supert.

Lenke til kommentar
Du kan få tak i en flaske på apoteket også, jeg husker ikke hva den heter (har heldigvis ikke flass selv), men den er veldig sterk, så den brukes mer som medisin og har visse rettnignslinjer for hvor ofte man bør bruke det.

 

Spørr på apoteket hvis ikke head and shoulers virker raskt nok, begge to gjør sikkert jobben sin helt supert.

6977654[/snapback]

 

Tenker du på Selukose?

Har den selv, men bruker den ikke da den lukter helt forferdelig (svovel)...

Lenke til kommentar

Head and Shoulders får meg til å flasse :p

Bruker supermild shampoo fra apoteket, dusjer ikke hver dag, og bruker måtehold mtp mengde shampoo. I tillegg er det særdeles viktig å vaske ut all såpen av håret. Hadde en crappy dusj der jeg bodde før, og hadde flass uansett hva jeg gjorde.

Kommer helt av på hva som er årsaken til at du flasser.

Lenke til kommentar
Som topic sier så lurer jeg på hvordan man enkelt og raskt fjerner flass.

I det siste har av en eller annen grunn hele hodebunnen min bestemt seg for at den skal hoppe av, bit for bit!

 

Noen som kan hjelpe eller?

6975958[/snapback]

 

1) Ikke dusj hver eneste dag, du tørker ut hodebunnen (aka flass)

2) Få deg en _kort_ hårfrisyre, har du mye hår får ikke hodebunnen luft og du får da igjen flass

3) Head and shoulders :)

Lenke til kommentar
1) Ikke dusj hver eneste dag, du tørker ut hodebunnen (aka flass)

2) Få deg en _kort_ hårfrisyre, har du mye hår får ikke hodebunnen luft og du får da igjen flass

1) Har merket det, trodde det var motsatt en periode, men merket fort det var feil...

2) Tror nok det kan være en god grunn ja, har hatt middels langt ganske tykt hår nå i snart 6-7 år...

Lenke til kommentar
  • 3 år senere...

Vi minner om reglene for gjesteposting, som du finner i egen boks øverst i forumet. En eller flere poster har blitt slettet som følge av brudd på disse reglene. Husk at posting med gjestekonto er for innlegg av alvorlig og/eller sensitiv art. Vi oppfordrer alle til å respektere reglene, slik at vi kan beholde dette tilbudet for de som måtte trenge det. Grove misbruk vil medføre ip-sjekk.

 

Dette innlegget skal ikke kommenteres, da det er off-topic. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på pm. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...