Gå til innhold

Den Store Snowskate Tråden


Voldsund

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gøy å se at det er andre som driver på. Har kjørt burton junkyard snowdeck for meg selv et par år. hadde tenkt å kjøpe burton bridge snowdeck, men det ble aldri noe av. Man merker fort at man driver på med noe rart hvis man tester hvor fort man klarer å kjøre i alpinbakker. Selvmordsfart på store hopp er også noe av det jeg har begitt meg ut på. Snowdeck er sinnsykt mye vanskeligere enn skateboard, men jeg tror den approach greia er tingen. GNU har jo også noen modeller. Longboard snowdeck anyone?

Endret av Spetsnaz
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

kult og ha en snowdecker på forumet og :D alltid lurt på hvordan det er og kjøre snowdeck :p ser litt gøy ut egentlig .. imed at jeg synes snowboard er litt ekkelt og corny i med at du sitter fast i brettet kunne jeg kansje tenkt meg og prøve snowdeck :thumbup: men det er jo ganske dyrt så må jo nesten ha litt peiling først :yes: sååå . velkommen til Den STOOOOOORE snowskatetråden , spetsnaz! ;)

Endret av Benjaminf
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 1 måned senere...

det kan være litt vanskelig i starten men det kommer seg ;)

Prisen kan variere litt.. kjøper du ett skikkelig bra snowskate må du nok ut med 1000 spenn men man får helt greie snowskates for mye billigere en det..

når det kommer til sko så lager Vans ekte snowskate sko, disse er drit deilige og kjøre med eller så funker fjellsko og skate sko helt greit også.

 

jeg synes snowskate er morsommere og vi tar stolheisen og lignende :p

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...
  • 1 måned senere...
  • 4 uker senere...

hei, jeg har tenkt å begynne med snowskate, ser så jævlig fett ut! :!: men hvor kan jeg kjøpe det, har søkt litt rundt og finner bare tre og plastikk plater(50-50.no), hadde tenkt å kjøpe meg et snowdeck til begynne med kanskje. Men jeg lurte også på hva jeg burde begynne med, skal nok satse mest på tricks og mindre på cruising. Så hvis noen kunne sendt noen linker hadde det vært superb :thumbup:

 

PS: hvis det er snowdeck skal det være EN stor ski under, ikke fire små^^

 

PSPS: eller, tror jeg skal starte med Burton Approach^^ så, noen links til hvor jeg kanskje kan kjøpe det?

Endret av Andum
Lenke til kommentar
hei, jeg har tenkt å begynne med snowskate, ser så jævlig fett ut! :!: men hvor kan jeg kjøpe det, har søkt litt rundt og finner bare tre og plastikk plater(50-50.no), hadde tenkt å kjøpe meg et snowdeck til begynne med kanskje. Men jeg lurte også på hva jeg burde begynne med, skal nok satse mest på tricks og mindre på cruising. Så hvis noen kunne sendt noen linker hadde det vært superb :thumbup:

 

PS: hvis det er snowdeck skal det være EN stor ski under, ikke fire små^^

 

PSPS: eller, tror jeg skal starte med Burton Approach^^ så, noen links til hvor jeg kanskje kan kjøpe det?

Hei!

 

Høres fett ut! Som du sikkert har sett før i denne tråden så har jo jeg Burton Approach, og anbefaler det lett! Men det er veldig vanskelig å få tak i, fordi Burton har sluttet å produsere snowskate. Så jeg kjøpte meg et fra USA i fjor så jeg hadde et reserve! (I tillegg var det litt slitt det jeg hadde). Så du må nok bestille fra USA, men det funker jo bra!

 

Jeg prøvde å lete rundt på nettet, og fant noen butikker.. Ellers så kan du jo se på google for du finner nok andre butikker og!

 

Ta og se HER og som sagt på google!

Ta og skriv her hvordan det går med salget a, og forhåentligvis kjøringen etter det :D

 

Vegard.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...