Gå til innhold

Den Store Snowskate Tråden


Voldsund

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Heisann, ser ut som mange gode snowskatere her! Personlig har jeg lyst til å kjøpe meg snowskate så jeg kan kjøre til skolen! det er en eneste lang nedoverbakke som jeg er lei av å gå og jeg fikser ikke stumpeski! noen anbefalinger? Har også lyst til å jibbe litt med det:P ta no rails og flips og litt forskjellig.

Lenke til kommentar
Heisann, ser ut som mange gode snowskatere her! Personlig har jeg lyst til å kjøpe meg snowskate så jeg kan kjøre til skolen! det er en eneste lang nedoverbakke som jeg er lei av å gå og jeg fikser ikke stumpeski! noen anbefalinger? Har også lyst til å jibbe litt med det:P ta no rails og flips og litt forskjellig.

Hehe, fett :)

 

JA enbefaler et trebrett i alle fall. God gli, riller under som gjør at det går ganske rett fram om du bare står på det og slapper av :p og så er det best til flips, og godt på rails :)

 

DETTE eller en hvilken som helst annen tresnowskate ;) Søk på google, så finner du en del. Premier snowskates feks har mange gode brett!

Lenke til kommentar

Vegard, vet du om den world industries snowskaten har stålkanter eller no? for jeg tenker at sånn som det ser ut som det er på burton approach så blir det vanskelig å svinge. så lurer jeg også på om det finnes noe annet enn snowdeck som det går an å carve med, altså ikke skrense når man svinger.

Endret av Whoop
Lenke til kommentar
Vegard, vet du om den world industries snowskaten har stålkanter eller no? for jeg tenker at sånn som det ser ut som det er på burton approach så blir det vanskelig å svinge. så lurer jeg også på om det finnes noe annet enn snowdeck som det går an å carve med, altså ikke skrense når man svinger.

Den world industries snowskaten og andre snowskates av tre har ikke stålkanter. Approach kan man carve med, siden det er innsving på det under :) Eller så er det stålkanter og innsving på snowdecks (snowskate med ski under).

 

Du kan kjøpe en snowdeck med avtagbar ski, det har jeg og begge deler funker fett! Selv om jeg aldri bruker skien omtrent..

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 5 måneder senere...

Hei:D

 

jeg skal kansje kjøpe snowskate til vinter'n, men jeg vet ikke hvilket brett jeg burde kjøpe. Det jeg kommer til å bruke det til er å cruise og litt tricksing og railing.. hvilket anbefaler dere meg å kjøpe?

Endret av Jennynn
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 4 uker senere...
  • 2 uker senere...
jeg leste nettop de 14 sidan akkurat...Så jeg har fåt sykt lyst på vegardSk sitt burton! Men jeg har sett gjennom ca. 10 sider på google...Men jeg finner ikke noe :( Alt er utsolgt. Men har noen noe tips hvor jeg kan får kjøt ett? Og går det ann å bruke det til skolen?

Vegard sitt burton er ganske bra men veldig vanskelig å stå på fordi den er helt flat under men det er noe du vender deg til =) vegard er helt syk med approach ;)

Men hvis du vil kjøpe deg et snowskate så må jeg anbefale deg et ambition snowskate! ganske nytt merke men de har uten tvil de beste brettene!! må bestilles fra utlandet da.. hvis du ikke er så keen på det og vil ha ett bra snowskate så anbefaler jeg deg et hvilket som helst 33" premier snowskate (tre ikke plast) fra 50-50.no :) de ganske gode men ambition er best! ingen tvil..

 

oh btw people!! som jeg sa i en tidligere post.. i år blir det film og det ble det hehe

se "One more try" her http://www.effortfilm.com/omt/omt.html ;)

have a good one!

 

jaja, jeg er en snowskater som nettop fant denne tråden, og syntes det er tåpp at fålk skriver s¨å mye.

 

jeg har et plastikk brett som jeg er lite fornøyd med og skal snart kjøpe wood brett synes nån dette e bra brett?

det brettet der er 36".. uansett om du er høy eller liten i størrelse så er 33" the way to go!

kjøp et hvilket som helst premier brett men ikke det der!

stort som fan.. men jeg kan sterkt anbefale tre brett!

Lenke til kommentar

One More Try var jævlig nice :thumbup: jeg og en venn av meg skall kjøpe oss snowskate og begynne med det. Jeg har ganske god erfaring med skateboard, snowboard og wakeboard. Her er noen ting jeg lurer på:

- Er det nesten like lett å ta triks på snowskate som på skateboard?

-Hvordan brett anbefaler dere erfarne snowskatere?

-Funker det fett å stå på normalt snowskateboard uten ski i halfpiper og store hopp?

-Hvis dere anbefaler snowskate med ski under, hvor får man tak i de ???

-Funker det fett å kjøre med snowskate uten ski i slalombakker ?

 

 

Ja, dette var alt jeg lurte på. Gjerne kom med noen tricktips for snowskate hvis dere har lyst :new_woot:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...