Gå til innhold

Hurra for Vigrid! Nytt album ute snart?


Anbefalte innlegg

Skal ikke si at jeg er enig med vigrid, men er mye av det faktisk sitter i min enkle politikk, "Det som ikke hører til her, bør ikke være her". Og da kommer spørsmålet, hva hører til her?. Det er i grunn opp til hvem som helst å tenke ut, men jeg tenker mer på religion,kultur og slikt, fremfor hudfarge.

 

For meg har ikke kristendomm,islam,jødedommen noe her å gjøre, ateisme og hedensk tro har eksitert i Norge såpass lenge at det kan see's på som e tradisjon her i landet. Men hedensk tro ble jo "offisielt" borte når kristendommen ble tvangsintregert.

 

Og jeg syns ungdommen i dag tar alt for gitt, de er ALTFOR egoistiske, jeg støtter langt i fra skinheads som drar på gata å lager bråk for å "drive" ut disse innvandrerne. Men min mening er at internajsonalismen ødelegger landet og skaper religion krig, fordi det blir altfor mange kulturer på et sted. Frankrike er et godt eksempel på dette.

 

Men som sagt, dette er bare min mening og jeg respekterer andres meninger uavhengig av hudarge,religion og rase generelt.

 

Og en annen ting, om Vigrid sier at den ariske rase er overlegne andre, så er øst europeere i denne "klubben" å. De første ariske kom fra nord iran, de hadde brunt hår og brune øyne. Jeg har vært på flere NS forumer rundt på nette, og det er VELDIG mange med brune øyner,mørtk hår, og faktisk mørkere hudfarge.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Skal ikke si at jeg er enig med vigrid, men er mye av det faktisk sitter i min enkle politikk, "Det som ikke hører til her, bør ikke være her". Og da kommer spørsmålet, hva hører til her?. Det er i grunn opp til hvem som helst å tenke ut, men jeg tenker mer på religion,kultur og slikt, fremfor hudfarge.

 

Hva som hører til i Norge? Er det ikke de som bor der? Har jeg mer rett til å bo her enn en svenske? Hva er forskjellen?

 

For meg har ikke kristendomm,islam,jødedommen noe her å gjøre, ateisme og hedensk tro har eksitert i Norge såpass lenge at det kan see's på som e tradisjon her i landet. Men hedensk tro ble jo "offisielt" borte når kristendommen ble tvangsintregert.

 

Religioner i alle land forandrer jo seg stadig vekk. Det har det i Norge og i VELDIG mange andre land rundt om i verden. Kristendommen er jo ikke særlig gammel og vil sikkert forsvinne og andre til nå ukjente religioner vil ta over.

 

Og jeg syns ungdommen i dag tar alt for gitt, de er ALTFOR egoistiske, jeg støtter langt i fra skinheads som drar på gata å lager bråk for å "drive" ut disse innvandrerne. Men min mening er at internajsonalismen ødelegger landet og skaper religion krig, fordi det blir altfor mange kulturer på et sted. Frankrike er et godt eksempel på dette.

 

Det er da en uuangåelig folkevandring som vi er inne i nå. I alle andre folkevandringer har det også vært krig og elendighet. Det er bare gjøre det beste ute av det. Du og jeg har sikkert mye å lære av andre.

 

Men som sagt, dette er bare min mening og jeg respekterer andres meninger uavhengig av hudarge,religion og rase generelt.

 

Når du kommer med denne flotte utblåsningen av kjærlighet og glede, hvorfor er det da viktig å ha etniske nordmenn (ikke prøv å dere! jeg vet det frister å hakke, men dere skjønner uansett hva jeg mener) i Norge som de eneste?

 

Og en annen ting, om Vigrid sier at den ariske rase er overlegne andre, så er øst europeere i denne "klubben" å. De første ariske kom fra nord iran, de hadde brunt hår og brune øyne. Jeg har vært på flere NS forumer rundt på nette, og det er VELDIG mange med brune øyner,mørtk hår, og faktisk mørkere hudfarge.

 

Veldig mange NS'ere (eller nazister, nynazister) har brunt hår. Faktisk er det et fåtall av dem som har blondt hår og blå øyne, som var kalt den høyariske rase under nazityskland.

 

Det er jo mange nynazister fra Øst-Europa, Russland osv. De er da ikke spessiellt blonde og er mørkere enn oss nordboere. Det som binder (nesten alltid) nynazister verden over sammen er antisemittismen...

 

.Snusi

Lenke til kommentar

hvis det hadde vært lettere for en utlending å få jobb så ville flere ha jobbet;)

 

Kan bare fortelle en liten historie:

En norsk venn av meg skulle begynne i en ny jobb og da foreslo han at jeg kunne søke om å få den stillingen han hadde da for tiden. Han avtalte møte med sjefen. Gikk ditt, snakka med sjefen. Han var veldig positiv og sa han skulle ringe meg 100%.

Rett etter jeg gikk ut spurte vennen min hva han syntes og om jeg får jobben. Sjefen sa: Han var grei og alt det, men han er en utlending. Hørte aldri noe fra han igjen.

 

Så enkelt er det å få jobb for en utlending;) Søkte på over 100 jobber...ingen vil ha meg....noen av dere her inne har ikke peiling på hva dere snakker om.

 

Ha en fin dag!

Lenke til kommentar
hvis det hadde vært lettere for en utlending å få jobb så ville flere ha jobbet;)

 

Kan bare fortelle en liten historie:

En norsk venn av meg skulle begynne i en ny jobb og da foreslo han at jeg kunne søke om å få den stillingen han hadde da  for tiden. Han avtalte møte med sjefen. Gikk ditt, snakka med sjefen. Han var veldig positiv og sa han skulle ringe meg 100%.

Rett etter jeg gikk ut spurte vennen min hva han syntes og om jeg får jobben. Sjefen sa: Han var grei og alt det, men han er en utlending. Hørte aldri noe fra han igjen.

 

Så enkelt er det å få jobb for en utlending;) Søkte på over 100 jobber...ingen vil ha meg....noen av dere her inne har ikke peiling på hva dere snakker om.

 

Ha en fin dag!

7328194[/snapback]

 

Så hva sipper du for? Jeg har opplevd det samme, men jeg klager ikke. Ta din hevn - bli noe større enn dem, og le av dem senere. Da vil du se at de som driver rasisme - uansett hvilken hudfarge - vil tape med samvittigheten og makta.

 

Da jeg innså at det hele var rasisme etter en gang jeg søkte på jobb, bestemte jeg meg for å ta min form hevn - nemlig kunnskaper. Nå har jeg nettopp fylt 17 år og jobber som konsulent hos et av Norges største sikkerhetsselskap med lønn som veldig få her har. Det er min hevn, og jeg er glad jeg aldri fikk den jobben, for det gjorde meg bare større, sterkere og mer kunnskapsrik.

Endret av salah
Lenke til kommentar

salah: Vi må klage ellers vil mange ikke vite hvordan virkeligheten er. Bra for deg at du har klart det. Jeg sitter ikke her og griner. Fått meg jobb osgå, har startet et firma som jeg driver selv ved siden av. Jeg klarer meg veldig fint.

 

Så ja jeg kan klage så mye jeg vil for det har jeg god grunn til;)

Lenke til kommentar
hvis det hadde vært lettere for en utlending å få jobb så ville flere ha jobbet;)

 

Kan bare fortelle en liten historie:

En norsk venn av meg skulle begynne i en ny jobb og da foreslo han at jeg kunne søke om å få den stillingen han hadde da  for tiden. Han avtalte møte med sjefen. Gikk ditt, snakka med sjefen. Han var veldig positiv og sa han skulle ringe meg 100%.

Rett etter jeg gikk ut spurte vennen min hva han syntes og om jeg får jobben. Sjefen sa: Han var grei og alt det, men han er en utlending. Hørte aldri noe fra han igjen.

 

Så enkelt er det å få jobb for en utlending;) Søkte på over 100 jobber...ingen vil ha meg....noen av dere her inne har ikke peiling på hva dere snakker om.

 

Ha en fin dag!

7328194[/snapback]

 

Så hva sipper du for? Jeg har opplevd det samme, men jeg klager ikke. Ta din hevn - bli noe større enn dem, og le av dem senere. Da vil du se at de som driver rasisme - uansett hvilken hudfarge - vil tape med samvittigheten og makta.

 

Da jeg innså at det hele var rasisme etter en gang jeg søkte på jobb, bestemte jeg meg for å ta min form hevn - nemlig kunnskaper. Nå har jeg nettopp fylt 17 år og jobber som konsulent hos et av Norges største sikkerhetsselskap med lønn som veldig få her har. Det er min hevn, og jeg er glad jeg aldri fikk den jobben, for det gjorde meg bare større, sterkere og mer kunnskapsrik.

7329516[/snapback]

 

Det er fremdeles riktig å påpeke feil ved samfunnet. Det at du fikk deg en bedre jobb er uvesentlig; poenget er at det burde ikke være sånn! :)

Endret av fal
Lenke til kommentar
hvis det hadde vært lettere for en utlending å få jobb så ville flere ha jobbet;)

 

Kan bare fortelle en liten historie:

En norsk venn av meg skulle begynne i en ny jobb og da foreslo han at jeg kunne søke om å få den stillingen han hadde da  for tiden. Han avtalte møte med sjefen. Gikk ditt, snakka med sjefen. Han var veldig positiv og sa han skulle ringe meg 100%.

Rett etter jeg gikk ut spurte vennen min hva han syntes og om jeg får jobben. Sjefen sa: Han var grei og alt det, men han er en utlending. Hørte aldri noe fra han igjen.

 

Så enkelt er det å få jobb for en utlending;) Søkte på over 100 jobber...ingen vil ha meg....noen av dere her inne har ikke peiling på hva dere snakker om.

 

Ha en fin dag!

7328194[/snapback]

 

Så hva sipper du for? Jeg har opplevd det samme, men jeg klager ikke. Ta din hevn - bli noe større enn dem, og le av dem senere. Da vil du se at de som driver rasisme - uansett hvilken hudfarge - vil tape med samvittigheten og makta.

 

Da jeg innså at det hele var rasisme etter en gang jeg søkte på jobb, bestemte jeg meg for å ta min form hevn - nemlig kunnskaper. Nå har jeg nettopp fylt 17 år og jobber som konsulent hos et av Norges største sikkerhetsselskap med lønn som veldig få her har. Det er min hevn, og jeg er glad jeg aldri fikk den jobben, for det gjorde meg bare større, sterkere og mer kunnskapsrik.

7329516[/snapback]

 

Det er fremdeles riktig å påpeke feil ved samfunnet. Det at du fikk deg en bedre jobb er uvesentlig; poenget er at det burde ikke være sånn! :)

7333824[/snapback]

 

Det er riktig å påpeke feil ved samfunnet ja. Men hvem vet ikke det allerede?

 

Meningen med setningen var ikke å holde en preken om meg selv, men heller henvise at selv drittunger som meg kan oppnå noe bra.

 

Mange nordmenn tror de er smartere enn oss, at de har høyere intelligens, osv. Men når en svarting kommer fram blant alle de hvite og forteller at han tjener best og beviser at han er smartere enn de hvite, holder de kjeft.

 

Hvor mange har ikke opplevd "jeg jobber ditt og datt, jeg tjener 1xxx kr timen.. hvor jobber du? utifra din hudfarge driver du vel vaskejobb i ISS eller er du drosjesjåfør?"...

 

Hadde noen av disse sett elevene som går på videregående skolen, og hadde de sett på karakterstatestikken over skoler, hadde de lagt merke til en del Mustafaer, Alier og Fatimaer. Men hvem bryr seg om statistikk av en liten videregående skole? Helt riktig, ingen.

 

Istedet ser man i mediene hver eneste dag "svarting gjorde x ugjerning", og nordmenn tror da alle problemer løser seg automatisk, akkurat som dagen skifter til natten, ved å flykte til FRP, Vigrid eller andre innvandrer-fiendtlige partier (i denne setningen er innvandrerfiendtlig partier som er imot innvandring). Men disse såkalte Smarte Hvite(©) vet ikke at FRP for det meste er for å stoppe innvandringen.

 

De som ser realiteten vet at man ikke løser problemer ved å melde seg inn i Vigrid. Å melde seg inn i Vigrid er å melde seg frivillig for å miste familie, venner og kjente, samt å bli forhatt av hvite, svarte, samfunnet, politiet, staten osv. Og jeg er veldig glad for at de aller, aller fleste nordmenn lever realiteten.

Lenke til kommentar
akkurat, desto viktigere å påpeke at samfunnet ikke bør være slik. Slutter man å påpeke feil, så vil ikke samfunnet klare å rette på feilene (etter min mening).

7333992[/snapback]

Tror du samfunnet noensinne vil klare å rette opp alle slike feil?

60 år etter at over 6 000 000 jøder ble gasset i hjel, har vi fortsatt ikke lært hva rasisme er, og hvor farlig det er. Og aldri vil vi lære.

 

Stå opp, se deg om. Du er svart, du er forhatt av mange.

Lenke til kommentar

Fra vigrid.net:

 

1. Gå ikke ut på fest uten tilstrekkelig kamptrening

 

2. Meld alltid fra hvor du går.

 

3. Vis respekt for gjenger og gjengvarslingene.

 

4. Lytt til erfarne kampfolk.

 

5. Vær rustet mot overfall selv på korte turer. Ta alltid med skytevåpen (forutsatt at du har bæretillatelse), kniv (lovlig type, selvsagt) og det utstyr moderne gjengkamp krever.

 

6. Husk mobiltelefon og gassboks (lovlig, selvsagt).

 

7. Gå aldri på fest alene. Aldri.

 

8. Vend i tide, det er ingen skam å snu når du er utenfor ditt eget samfunns område.

 

9. Spar på kreftene og tilkall øyeblikkelig forsterkninger fra egen gjeng.

 

10. Er du ikke medlem av et eget etnisk samfunn så bli det med en gang.

 

Vigrid ønsker alle av nordisk ætt velkommen, men husk at det stilles krav om rusfrihet hvis du har hatt et rusproblem. Du må også slippe Gud (Odin eller Frøya) inn i hjertet ditt og delta i samfunnsbyggingen vår.

 

Odin er stor!

Oppfordrer medlemmer til å ta med kniv og våpen til gjengkamp ja :ermm: . Rart det er mye vold på byen.

Lenke til kommentar

Hva med Nasjonal Sosialistisk 'Black Metal' (BM skal jo være anti-kristent, så NSBM er egentlig et bullshit sjanger navn, men musikken høres hvertfall ut som BM)?

 

Dere som ikke liker ekstrem metal må jo se bort i fra at dere personlig ikke liker musikken. Men i denne undersjangeren NSBM fins det masse fantastisk Black Metal som i motsettning til Vigrid produsert musikk faktisk er svært bra laget. Merker at jeg oftere og oftere finner utrolig interessante BM band som viser seg å være NSBM.

 

Er det virkelig så forbanna viktig at dere hadde sluttet å høre på et band dere likte hvis det viste seg at de sang om Nasjonal Sosialisme?

Lenke til kommentar

Hvis du føler at du er i mot slike holdninger som nazister står for, ville jeg ikke akkurat kjøpt plata deres. Jeg går ikke å kjøper platene til Skrewdriver, nettopp fordi jeg ikke er enig i det de står for. Det kunne være at jeg hadde skaffet musikken på en annen måte, men nå liker jeg heller ikke den typen musikk (OI!-musikk).

 

Men jeg hører av og til på Burzum, selvom fyren er en gal, kirkebrennende nazist...

Lenke til kommentar

Har jo ikke noe med rasisme og rasehat å gjøre, har noe med at noen mener at det landet som har vært "hvitt" gjennom tiden, skal holdes hvitt, og omvendt. Har mer med det at troen på segregation eller apartheid er større. At folk skal leve i delte områder av verden. Har ikke noe med å hate "svartinger" eller noe sånt, har noe med forskjellige trossyn.

 

-out (og nei, jeg er ikke nazist, rasist, skinhead etc etc, prøver bare å rydde opp her)

Endret av Thunder1
Lenke til kommentar
Har jo ikke noe med rasisme og rasehat å gjøre, har noe med at noen mener at det landet som har vært "hvitt" gjennom tiden, skal holdes hvitt, og omvendt. Har mer med det at troen på segregation eller apartheid er større. At folk skal leve i delte områder av verden. Har ikke noe med å hate "svartinger" eller noe sånt, har noe med forskjellige trossyn.

 

-out (og nei, jeg er ikke nazist, rasist, skinhead etc etc, prøver bare å rydde opp her)

7342674[/snapback]

 

Vil påpeke en ting: denne retorikken blir brukt av nynazistiske organsisjoner over hele verden. Dette argumentet i seg selv er kanskje sammelignbart med etnosentrisme, men brukes aldri alene. Denne retoriske frasen, "hver mann til sitt hus", blir i veldig mange sammenhenger brukt for å legitimere sine synspunkter.

 

Alene så er kanskje ikke denne påstanden veldig rasistisk, men de som bruker denne har en annen agenda. De er rasister, nazister og revisjonister. Her må man klare å kikke gjennom retorikken og se på hvem de menneskene egentlig er.

 

Dette er ikke forskjellig trossyn. Bare se på symbolbruken til disse bandene. Det er stadig hentydninger til Nazi-Tyskland og klassiske symboler innenfor disse brunesprakende kretser.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...