Gå til innhold

[løst]Hva ville DU gitt for tre av fire cola gratis?

HoaXed

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hællæ! Har ett ganske hypotetisk spørsmål :p

Hva ville du gitt eller tro folk ville gitt for en framgangsmåte som gir deg 4 brus fra Coca Cola hver gang du kjøper deg bare 1. Altså, 4 brus til feks 10 kroner hver eneste gang, alltid, overalt i verden på automatene ?

*Høstferie* På tide å lure på andre ting ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg husker en automat der du putta inn mynten i en metallform som du dytta inn. Gjorde du det ekstra fort/hardt så ville du få tilbake mynten + en brus :)

Endret av king_of_kong
Skrevet

Hvis du snakker om den automattypen hvor du kan se brusen, og hvor en heis henter brusen - så er det et relativt enkelt triks for å få 4 cola ut av 1. Men det er jo stjeling, så det liker vi ikke.

Skrevet
Hvis du snakker om den automattypen hvor du kan se brusen, og hvor en heis henter brusen - så er det et relativt enkelt triks for å få 4 cola ut av 1. Men det er jo stjeling, så det liker vi ikke.

6964868[/snapback]

Enkelt? Dette går da vel helt automatisk?

Skrevet

6964868[/snapback]

Jasså? Hvordan da? Jeg er fattig student og vi har slike automater på skolen. Hjelper du meg å få studielånet til å vare litt lenger?

Skrevet
Altså, 4 brus til feks 10 kroner

6964203[/snapback]

Med min nåværende nærhet-av-en-automat-status, maks femti kroner.

6964228[/snapback]

4x10=40 kr for 2 L

Men hva skjedde med 1 1/2 L til 15 kr? Sweet mother of Jesus, her har du en forretnings idé som er verdi en audition i skaperen.

Skrevet

6964868[/snapback]

Jasså? Hvordan da? Jeg er fattig student og vi har slike automater på skolen. Hjelper du meg å få studielånet til å vare litt lenger?

6965117[/snapback]

Ran heller en bank hvis du har lite penger.

Skrevet

6964868[/snapback]

FORKLAR !

Gjest Slettet-p4PIYwb6
Skrevet

Stapp hånda inn i maskinen, men den er sansynligvis fikset for det, da får du ikke pengene tilbake.

Skrevet

Stappe hånda inn i maskinen ? Når da? Der colaen kommer ? Hvordan går det ann da, for liksom det kommer en heis, så henter den colaen på sånn springbrett, og hår ned i en sluse på siden, ikke nederst i midten som det er på noen maskiner.

Men verdt et forsøk !

Skrevet
Altså, 4 brus til feks 10 kroner

6964203[/snapback]

Med min nåværende nærhet-av-en-automat-status, maks femti kroner.

6964228[/snapback]

4x10=40 kr for 2 L

Men hva skjedde med 1 1/2 L til 15 kr? Sweet mother of Jesus, her har du en forretnings idé som er verdi en audition i skaperen.

6965500[/snapback]

vel.. hvis du først har betalt 50 kroner for fremgangsmåten, er det jo ingen ting i veien for å gjenta det mer enn én gang.

10 ganger:

100 + 50 kr / 40 L = 3,75 kr/L

en ikke så værst pris

Men nå vil jeg påstå dette er en av de mindre lønnsomme måtene å bedrive kriminalitet på..

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...