Gå til innhold

[løst]Hva ville DU gitt for tre av fire cola gratis?


HoaXed

Anbefalte innlegg

Hællæ! Har ett ganske hypotetisk spørsmål :p

 

Hva ville du gitt eller tro folk ville gitt for en framgangsmåte som gir deg 4 brus fra Coca Cola hver gang du kjøper deg bare 1. Altså, 4 brus til feks 10 kroner hver eneste gang, alltid, overalt i verden på automatene ?

 

*Høstferie* På tide å lure på andre ting ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvis du snakker om den automattypen hvor du kan se brusen, og hvor en heis henter brusen - så er det et relativt enkelt triks for å få 4 cola ut av 1. Men det er jo stjeling, så det liker vi ikke.

6964868[/snapback]

Jasså? Hvordan da? Jeg er fattig student og vi har slike automater på skolen. Hjelper du meg å få studielånet til å vare litt lenger?

Lenke til kommentar
Hvis du snakker om den automattypen hvor du kan se brusen, og hvor en heis henter brusen - så er det et relativt enkelt triks for å få 4 cola ut av 1. Men det er jo stjeling, så det liker vi ikke.

6964868[/snapback]

Jasså? Hvordan da? Jeg er fattig student og vi har slike automater på skolen. Hjelper du meg å få studielånet til å vare litt lenger?

6965117[/snapback]

Ran heller en bank hvis du har lite penger.

Lenke til kommentar
Altså, 4 brus til feks 10 kroner

6964203[/snapback]

 

Med min nåværende nærhet-av-en-automat-status, maks femti kroner.

6964228[/snapback]

4x10=40 kr for 2 L

 

Men hva skjedde med 1 1/2 L til 15 kr? Sweet mother of Jesus, her har du en forretnings idé som er verdi en audition i skaperen.

6965500[/snapback]

 

vel.. hvis du først har betalt 50 kroner for fremgangsmåten, er det jo ingen ting i veien for å gjenta det mer enn én gang.

 

10 ganger:

 

100 + 50 kr / 40 L = 3,75 kr/L

 

en ikke så værst pris

 

Men nå vil jeg påstå dette er en av de mindre lønnsomme måtene å bedrive kriminalitet på..

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...