Gå til innhold

The Recent Pic Post v2.0 (Ingen poster uten bilde) - LES REGLENE!


Aalton

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+9871234
Om him er i stilen av musikk du vanligvis liker(...)

Sjekk last.fm-en min og finn ut.

 

(...) har det nok litt med at du hører på patetisk fjortismusikk dessverre :/

Du kan jo si hva du vil og kalle musikken hva du vil. Du som meg vet at smak er subjektivt, men det å uttrykke misnøye ovenfor andres musikksmak og -valg blir uansett skammelig.

Og hva er da mest patetisk? Å være ærlig og stå for den en er og det en liker, eller plassere andre i bås og slenge dritt?

 

Ikke vet jeg, men jeg vet i alle fall at sistnevnte får en til å virke mildt sagt imbesil. Og jeg trodde ærlig talt du var bedre enn det, Eivind.

 

</pms-symptomer>

 

 

post-86885-1261167486_thumb.jpg

Det er mørkt i skogen, gitt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Og jeg trodde ærlig talt du var bedre enn det, Eivind.

 

</pms-symptomer>

Der tok du kraftig feil. Last.fmen din inneholdt stort sett bare crap den også. Det var noe bra der, men det ble nulla ut av erkeskit som the killers. En lærer mye om folk av å se på musikksmaken deres og da er det bare naturlig å dømme de etter den også. Nå må jeg si du fortsatt virker som en grei fyr

 

Her snakker vi kvalitet. Og ja, amazing horse er inkludert.

 

post-57741-1261169692_thumb.jpg

 

Er så glad jeg har kutta den vanen der. Røyking er no skit.

 

edit:

Sjur mann. Det er det absolutt verste forsøket på skjegg jeg har sett noen gang i hele mitt liv.

Endret av Nyhus
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234
Nå må jeg si du fortsatt virker som en grei fyr

Takk! Det er vel egentlig bare det som skal til, for å si det sånn. Du har forøvrig mye sant å si, og det virker som vi nok aldri kan bli enige. Pyttsan. Mennesker er tross alt mer enn musikksmaken sin.

Allikevel undrer jeg meg over hva som får deg til å oppføre deg som du gjør. Om det er for å heve deg selv eller hva det måtte være vet jeg ikke, men jeg føler naturlig nok at det kanskje er hovedårsaken. Takk janteloven sier jeg bare.

 

Uansett!

 

Å sammenligne musikksmaken vår blir litt vanskelig iom. at du bare har 4000 lyttinger mens jeg har snart 30 000. Men men. Kvalitet fremfor kvantitet, eh?

 

post-86885-1261185626_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Nyhus:

Dessverre må jeg reagere litt på drittet du har slengt mot Milanjo. Kan da ikke dømme en person for et par band ? Him og the killers? Du har da et par skjelletter i last.fm'en din du og. Du kan da virkelig ikke mene at System of a down og Scooter er noe som helst mindre fjortiss en Him?

Skal jeg dømme deg for at du har 5 plays av Scooter? "Ojoj! Her har vi en fjorten år gammel jente som er lettkledd og tar diverse narkotiske stoffer og driver med hor!" Tror neppe det fungerer slik. Jeg prøver ikke å påstå at jeg ikke har mye dritt på min last.fm, men man har sine perrioder med både "god" og "dårlig" musikk.

Må si meg enig i at Him er slettes ikke noe behagelig å høre på... (no offense)

 

Men smaken er som baken, og jeg fant mye musikk som er veldig valid som øre-godt i begge deres last-fmer.

 

 

 

 

I full gang med kabinettmekk.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
(...) og smålangt hår

Nja tja, mer "kort" etter mine papirer. :wee:

 

Pfft.. Du har endel lengre hår enn det jeg noensinne kommer til å ha, så ifølge mine papirer hadde jeg langt, og du noe rundt linjene: "Supermegafuckingsawsomelangt" :wee:

Men skjegget er det mulig jeg lar gro i løpet av juleferien, det savner jeg litt.

 

Jada, jeg vet bildet skal være recent, men dette er det mest recent jeg kunne finne der jeg ikke ser helt komplett retard ut (Nå forventer jeg at Nyhus skal komme med en slengbemerkning på den setningen, noe annet ville være skuffende)

post-78434-1261480474_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...