Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Pupper, Hva liker jenter?


Complexity

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Verste er gutter som er for hardhendte. Ærlig talt, å bli klypet i brystvorta er ikke veldig godt.

6979472[/snapback]

 

Finnes folk som driver med SM da.. de liker det tydeligvis :p

 

 

Kjipt at det blir lite pupper på meg fra nåav..

6979498[/snapback]

 

Slikk og rull tunga rundt brystvortene :thumbup:

Lenke til kommentar
Har det noe å si hva jenten liker? De er der for min underholdning.

6962132[/snapback]

......

 

(Ser for meg steffyboy ligge å riste på puppen)

 

"Hæhæhæ, fønni"

6962586[/snapback]

Haha, det er kjempegøy å ligge og se trynet på mennesker som leiker med pupper :D

 

 

Og ang puppetafsing under sex; Det er da utrolig individuelt.

To andre jenter har skrivd at biting og klyping er nono, jeg liker begge dela.

Tafsing, slikking, "sutting", biting, klyping og klemming - give me the whole package ^^,

 

Men så skal det en del til for å være for hardhendt med meg da ;)

 

Edit; leif

Endret av bazukh
Lenke til kommentar
Jeg verken kliper, slikker eller tjafser med dem, holder meg til forsiktig kosing, er for snill karnsje? :p

6981558[/snapback]

 

Tror du nesten må snakke med vedkommende om du er for snill. Mange jenter jeg kjenner elsker både biting, klyping (ikke alt for hardt), og sutting/sleiking på brystvorten. Noen jeg kjenner tenner også veldig på mye tafsing på puppene. For andre kan dette være helt motsatt, selv om jeg enda ikke har møtt ei som ikke liker det. Tror forresten det har litt med alder og erfaring å gjøre. Ei jeg kjenner sa til meg at i starten så likte hun det ikke så veldig godt, men etter en stund (vi snakker nå om måneder, ikke minutter :p ) så begynnte det å bli veldig godt.

Lenke til kommentar

[

 

Tror du nesten må snakke med vedkommende om du er for snill. Mange jenter jeg kjenner elsker både biting, klyping (ikke alt for hardt), og sutting/sleiking på brystvorten. Noen jeg kjenner tenner også veldig på mye tafsing på puppene. For andre kan dette være helt motsatt, selv om jeg enda ikke har møtt ei som ikke liker det. Tror forresten det har litt med alder og erfaring å gjøre. Ei jeg kjenner sa til meg at i starten så likte hun det ikke så veldig godt, men etter en stund (vi snakker nå om måneder, ikke minutter :p ) så begynnte det å bli veldig godt.

6982807[/snapback]

 

Det samme skjedde med meg. Hu likte det ikke.. så etter etpar mnd så digga hu det. Det samme som jlnhaah sa. Digger når jeg virvler med tunga rundt nipplen..

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...