Gå til innhold

Hva er den Ultimate smerteopplevelse!


Frigg33

Anbefalte innlegg

Komme borti noe med albuen så du får "støt" oppover armen. Det er veldig smertefult uansett når man slår siden av albuene eller knærne.

 

Klem/støtskader på pungen.

 

Varm drikke i fanget.

 

Nappe i kateter :cry:

 

Tannverk

 

Lande på halebeinet.

 

Tå mot dørstokk eller hode mot dørkarm når du løper.

 

Velg en, tror det må bli kateteret, var helt jævlig.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

-Den ultimate smerteopplevelsen!-

Ikke bra for følsomme!

 

 

 

RIIINNNGGGG!!

 

Ringeklokken din ringer; klokken er 10.00, lørdag morgen. Du føler bakrusen fra festen som var sist dag, men du ser bare noen få minner foran deg.

-Hmm, sier du stille for deg selv og skjenner en kratig smerte i snoppen. Du må på do.

Sakte men sikkert setter du deg på sengekanten.

-Hva faen? sier du og ser ned. Rester av ølflasken som hadde knust kvelden før, ligger nå inn i beinet ditt. Du prøver å holde smertene tilbake, men klarer ikke.

Du gir fra deg et lite klynk og prøver å ta ut glassbiten. Glassbiten hadde truffet brannskaden du hadde fra tirsdag.

 

Smerten i snoppen øker og du går mot toalettet, sikker på at alt vil gå galt. Det du ikke vet er at Skjebnen har en plan for deg.

 

Du åpner døren, skrur på lyset og går inn i rommet. Du glemmer uheldigvis å låse.

 

-Szzzippp, sier det da du drar opp glidelåsen. Du tar fram snoppen og sikter i midten av dassen.

 

Plustelig skjenner du en sviende følelse på tuppen av snoppen, like ille som den brennmaneten som brant deg sist sommer. Det flasher gjennom deg en dame du tok i går. "OMG, ikke si at hun....".

Hun hadde tydeligvis det. Du hadde blitt smittet av en seksuell overførbar sykdom.

 

Som et skudd åpner døra seg og moren din kommer inn. Uten å tenke over det løper du bort til døren for å lukke den før moren din ser lille Willie, men moren din smeller igjen døren siden hun allerede har sett den renne som en fontene. Du tar igjen døren, lukker den og låser. Men en ny smerte kommer, mens en annen forsvinner sakte av den nye. Du ser ned.

 

Jepp.. døra hadde smelt igjen med snoppen klemt fast som den hadde vært i en knipetang. På din side tyter det ut blod, og det hjelper ikke noe serlig når du tenker på damer.

 

Pinen er uutholdelig og du skriker så høyt du klarer, men du har ett helt annet tonefall. Du har en lys og kraftig stemme. Tårene sildrer og alle musklene dine får lyst til å hope. Plutslig hopper du bak over hører en rive lyd. Du detter bakover og blir truffet i baksiden av låret av håndkle hengslene.

-AUUUCH! Det var der du hadde hatt senebetennelse de tre siste dagene. Uheldig for deg, og i smerten smasher du hånda de inn i skapet ditt med all din styrke.

 

Den gamle speiderkniven din, som moren har sagt du må ha ett annet sted, hopper ut og flyr ned mot pungen, "Hole in one"!! Den tunge kniven pluss farten stopper ikke av den grunn og river venstre testikkel og senene av og forstetter så mot den gjenngrodde tå neglen din. Kniven treffer som en sniper i natten og bladningen av sæd og blod ser ganske ufyselig ut.

 

Samme sekund som dette skjer kommer også barbær vannet som du alltid glemmer å skru igjen, den med jævla mye alkohol i. Korken faller av i fallet og en halv desiliter flyr ned mot snoppen som har fått en god omgang allerede.

 

Du hyler og skriker og river deg fra hengelsene og løper mot døren, men med bokseren som nå ligger nede ved knærna stopper deg fra det og du detter med hodet mot dolokket. Vibrasjonene får lokket til å dette ned og du får fersk piss over deg, pluss ett blåmerket. Du skulle ha det tyngste tomlokket ja.

 

Har du fått nok? Kanskje, men det har ikke de som bestemmer det fått. Du reiser deg opp og i blandingnen av piss, blod og sæd detter du bakover og havner i badekaret. Beinet ditt treffer kaldt vanns krana og du blir spylt ned av vann nærmere 2*C.

 

Du slår igjen noe av sinne og skapet over deg detter. Både parfyme, sakser, barbær høvler, øyevipper, kammer og søstren din sine truser er nå med på å gi deg extrem pain, og konklusjonen av dagens skader ble:

Kastrert, blind på høyre øye, to tær ute av funksjon og restet sier seg selv.

 

GOD JUL

 

Endret av Articfare
Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...
ørebetennelse, klemme tommeln i døra :cry:

7634527[/snapback]

 

Enda bedre, klemme den sånn at tuppen av tommelen din blir kutt av oh henger igjen i døra.

 

Ja, jeg har følt det. Tommelen min er fortsatt veldig følsom på tuppen, gjør vondt om jeg dytter den mot en vegg, og jeg kan på en måte kjenne beinet, og det var godt over 1 år siden.

Endret av Stish
Lenke til kommentar

Kastreringsskader har vi fått nok av. Har selv opplevd min andel av for liten susp+kne.

 

Forøvrig, andre vonde ting innebærer at noen benytter sin kunnskap om trykkpunkter og tar i

 

Helvetesild over hele ryggtavla ranker også ganske høyt..

 

Har også fått skrelt av tommelneglen på ei campingvogndør..

 

Forøvrig mine ultimate smerteoppleelser..

Lenke til kommentar
Jeg måtte bråbremse for en syklist her om dagen, og mista Hydrokoppen min full av nytrakta kaffe ned på forplantningsorganene. Innen jeg fikk fjerna den koppen som tømte seg, så hylte jeg som ei nedbrent kirke. DEEEEHEHEHEEET var vondt!

 

My twins ...  :cry:

7645665[/snapback]

Gjør som en kjent amerikaner. Saksøk Hydro for at du mistet koppen! :yes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...