Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Venner der ute?


Anbefalte innlegg

Prøver igjen jeg..

 

Jeg er en jente på 24 år med 2 barn og samboer (han har i tillegg 3 barn), som søker venner, som er opptatt av verdier litt utenom det materialistiske kanskje?

Vi bor i Asker på Østlandet..

 

Bruker msn en del og liker den måten å kommunisere på:)

 

Liker å prate med folk, men synes det er vanskelig å bli kjent med folk her i nabolaget..

 

 

Hilsen Tine

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Prøver igjen jeg..

 

Jeg er en jente på 24 år med 2 barn og samboer (han har i tillegg 3 barn), som søker venner, som er opptatt av verdier litt utenom det materialistiske kanskje?

Vi bor i Asker på Østlandet..

 

Bruker msn en del og liker den måten å kommunisere på:) 

 

Liker å prate med folk, men synes det er vanskelig å bli kjent med folk her i nabolaget.. 

 

 

Hilsen Tine

6952328[/snapback]

Hmm.. det er vel ikke så vanskelig å få kontakt med folk om du virkelig prøver. Prøv å oppsøke litt situasjoner hvor du har gode sjanser for å komme i kontakt med folk, og jobb litt med å bli mer sosial. De vennene du får etter å komme med en slik "annonse" er ofte ikke de beste vennene dessverre =/

Lenke til kommentar
Nei, inne her er alle asosiale ;)

6953545[/snapback]

:yes:

 

Men jeg føler jeg har kommet litt forbi den barneskole-greia:

- "Hei vil du være vennen min?"

- "Ja, det kan jeg sikkert"

- "Ok så fint da"

 

Jeg finner gjerne venner gjennom ting som angår meg, interesserer meg eller via ting jeg finner på.

6953578[/snapback]

 

 

Ja er det sånn du opplevde innlegget mitt?

Lenke til kommentar

Synes det var en artig tråd på et orginalt sted!

 

Nå vet ikke jeg hva du gjør på til vanlig, men jeg kan godt tro på at å ha 2/5 barn ved siden av en jobb, og en samboer som sikkert også tar mye tid, ikke gir formye fritid for å finne nye bekjente.

 

Kanskje det faktisk er flere fra Asker området som sitter i samme situasjon, og får en direkte grei å forholde seg til.

Og det er jo et ærlig spørsmål hvor alle som måtte respondere burde skjønne settingen!

 

Lykke til på venne jakt da!

 

 

 

 

-og bor i forøvrig i bergen!

Lenke til kommentar
Synes det var en artig tråd på et orginalt sted!

 

Nå vet ikke jeg hva du gjør på til vanlig, men jeg kan godt tro på at å ha 2/5 barn ved siden av en jobb, og en samboer som sikkert også tar mye tid, ikke gir formye fritid for å finne nye bekjente.

 

Kanskje det faktisk er flere fra Asker området som sitter i samme situasjon, og får en direkte grei å forholde seg til.

Og det er jo et ærlig spørsmål hvor alle som måtte respondere burde skjønne settingen!

 

Lykke til på venne jakt da!

 

 

 

 

-og bor i forøvrig i bergen!

6954727[/snapback]

Jo takk

 

Ja det var akkurat sånn jeg tenkte også. Mennesker er morsomme.. Til og med hvis man spør om å være venner, så klarer noen å vri det til noe teit/dumt/barnslig. Men det er helt ok.

 

Og nei det er faktisk ikke så greit med 5 unger, og komme seg ut og treffe folk så ofte. Som regel nok å gjøre hjemme, alltid:)

 

Derfor skrev jeg inn en henvendelse her. Det kan folk mene hva de vil om, jeg søker fortsatt venner. :)

Lenke til kommentar
Ja er det sånn du opplevde innlegget mitt?

6953606[/snapback]

Ikke veldig langt unna, nei. Å spørre om noen vil være venner er noe som hører barneskolen til. Å utvikle et vennskap med andre personer er noe som hører oss voksne til. Snakke med folk, finne på noe med dem, osv. *vips* du har en ny venn.

6954666[/snapback]

 

 

Fint at du har svaret på det da:) Husk at du er kun èn, og det er jeg også.

Lenke til kommentar
Nå er ikke dette noe du skal ta personlig, du gir bare ingen opplysninger om deg selv om person (interesser, tanker, følelser, verdier) som gjør at man får en aning om man er den type person som kunne vært venn med deg.

6955361[/snapback]

 

 

Jeg skal legge til noen opplysninger når jeg kommer på noe. Er ikke så flink til å skrive sånt. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...