Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Venner der ute?


Anbefalte innlegg

Nå er ikke dette noe du skal ta personlig, du gir bare ingen opplysninger om deg selv om person (interesser, tanker, følelser, verdier) som gjør at man får en aning om man er den type person som kunne vært venn med deg.

6955361[/snapback]

 

 

Jeg skal legge til noen opplysninger når jeg kommer på noe. Er ikke så flink til å skrive sånt. :)

6955387[/snapback]

 

A picture tells a thousand words :hmm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nå er ikke dette noe du skal ta personlig, du gir bare ingen opplysninger om deg selv om person (interesser, tanker, følelser, verdier) som gjør at man får en aning om man er den type person som kunne vært venn med deg.

6955361[/snapback]

 

 

Jeg skal legge til noen opplysninger når jeg kommer på noe. Er ikke så flink til å skrive sånt. :)

6955387[/snapback]

 

A picture tells a thousand words :hmm:

6955389[/snapback]

 

 

Ja.. men har bare store bilder. er ikke så dreven på bilderedigering. er du`?

Lenke til kommentar
Nå er ikke dette noe du skal ta personlig, du gir bare ingen opplysninger om deg selv om person (interesser, tanker, følelser, verdier) som gjør at man får en aning om man er den type person som kunne vært venn med deg.

6955361[/snapback]

 

 

Jeg skal legge til noen opplysninger når jeg kommer på noe. Er ikke så flink til å skrive sånt. :)

6955387[/snapback]

 

A picture tells a thousand words :hmm:

6955389[/snapback]

 

 

Ja.. men har bare store bilder. er ikke så dreven på bilderedigering. er du`?

6955397[/snapback]

http://www.imageshack.us/

Det er bare å velge Resize image og velge 640x480, så tar den seg av det. :)

Lenke til kommentar
Nå er ikke dette noe du skal ta personlig, du gir bare ingen opplysninger om deg selv om person (interesser, tanker, følelser, verdier) som gjør at man får en aning om man er den type person som kunne vært venn med deg.

6955361[/snapback]

 

 

Jeg skal legge til noen opplysninger når jeg kommer på noe. Er ikke så flink til å skrive sånt. :)

6955387[/snapback]

 

A picture tells a thousand words :hmm:

6955389[/snapback]

 

 

Ja.. men har bare store bilder. er ikke så dreven på bilderedigering. er du`?

6955397[/snapback]

http://www.imageshack.us/

Det er bare å velge Resize image og velge 640x480, så tar den seg av det. :)

6955411[/snapback]

 

takk, da skal jeg legge inn.. har lagt inn nå. tar det litt tid før det kommer eller?

Endret av supertine
Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476
takk, da skal jeg legge inn.. har lagt inn nå. tar det litt tid før det kommer eller?

6955416[/snapback]

 

Har det ikke kommet opp har du ikke lagt det ut.

Endret av medlem-105476
Lenke til kommentar

Jeg vil uansett anbefale trådstarter å heller komme i kontakt med andre folk som har barn. Den største andelen av brukerne her på diskusjon.no er jo i alderen 16-25 år, uten barn, og deltar på forumet ut av interesse for PC/elektronikk/spill.

 

Det viktigste er at man har noe til felles med vennene sine, og deler interesser! :)

Endret av skag1
Lenke til kommentar
Jeg vil uansett anbefale trådstarter å heller komme i kontakt med andre folk som har barn. Den største andelen av brukerne her på diskusjon.no er jo i alderen 16-25 år, uten barn, og deltar på forumet ut av interesse for PC/elektronikk/spill.

 

Det viktigste er at man har noe til felles med vennene sine, og deler interesser! :)

6957563[/snapback]

 

 

Ja og det er jeg for så vidt enig i, men liker data da.. hehe.. Har bare inntrykk av at man kan skrive det man føler for her inne så da..

Lenke til kommentar
Ja og det er jeg for så vidt enig i, men liker data da.. hehe.. Har bare inntrykk av at man kan skrive det man føler for her inne så da..

Sant, så lenge man holder seg innen rettningslinjene og ikke havner i klamreri med forumets lange arm. :)

 

Siden jeg ikke vet hvor gamle barn(a) dine er, så kan du jo også prøve å bli kjent med noen av mødrene til de andre barna i barnehagen.

 

Forøvrig har vi jo Blink (blink.dagbladet.no) hvor man kan melde seg inn i grupper for forskjellige interesser, der i blandt mamma-grupper osv. Med tanke på antallet brukere på blink, så er sannsyneligheten tilnærmet total for at du skal finne noe nye venner der som du vil ha noe til felles med, f.eks barn osv.

Endret av Skagen
Lenke til kommentar
Ja og det er jeg for så vidt enig i, men liker data da.. hehe.. Har bare inntrykk av at man kan skrive det man føler for her inne så da..

Sant, så lenge man holder seg innen rettningslinjene og ikke havner i klamreri med forumets lange arm. :)

 

Siden jeg ikke vet hvor gamle barn(a) dine er, så kan du jo også prøve å bli kjent med noen av mødrene til de andre barna i barnehagen.

 

Forøvrig har vi jo Blink (blink.dagbladet.no) hvor man kan melde seg inn i grupper for forskjellige interesser, der i blandt mamma-grupper osv. Med tanke på antallet brukere på blink, så er sannsyneligheten tilnærmet total for at du skal finne noe nye venner der som du vil ha noe til felles med, f.eks barn osv.

 

 

Takk for fine tips.

 

Jeg har nesten ikke familie. Barna mine er 2 og 7 år. jeg har gått 3 år på skole etter jeg fikk hun første. Så jeg har studiekompetanse, men.......

 

Samboeren min har som sagt barn fra før og de er 5, 7 og snart 9 år gamle. Så det blir ikke så mye tid til overs til skole. I alle fall ikke før hun minste har blitt litt større..

 

Og jeg er såpass mye yngre enn mødrene i bhg, og bor i Asker.

Endret av Skagen
Sitat av slettet innhold.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...