Brian Skrevet 27. september 2006 Skrevet 27. september 2006 (endret) hei har hatt dette problemet en liten stund nå, og begynner å bli smålei det. For det første kommer det en feilmelding av og til, kommer nesten hele tiden når jeg spiller, at explorer.exe har et problem og må lukkes eller noe i den duren. den der feilmelding der du kan velge å sende feilrapport. Og nå idag da jeg spilte litt, så klikka explorer.exe som vanlig et par ganger, og i tillegg kom det samme meldinga en gang til, bare at nå gjalt det drwtsn32.exe som hadde klikka. Hva er det som skjer? og hva huleste er drwtsn32.exe? aldri sett den prosessen der før, inntil i dag. merkelig. Endret 27. september 2006 av Brian_N
Sandy84 Skrevet 27. september 2006 Skrevet 27. september 2006 hei har hatt dette problemet en liten stund nå, og begynner å bli smålei det. For det første kommer det en feilmelding av og til, kommer nesten hele tiden når jeg spiller, at explorer.exe har et problem og må lukkes eller noe i den duren. den der feilmelding der du kan velge å sende feilrapport. Og nå idag da jeg spilte litt, så klikka explorer.exe som vanlig et par ganger, og i tillegg kom det samme meldinga en gang til, bare at nå gjalt det drwtsn32.exe som hadde klikka. Hva er det som skjer? og hva huleste er drwtsn32.exe? aldri sett den prosessen der før, inntil i dag. merkelig. 6950652[/snapback] http://www.liutilities.com/products/wintas...brary/drwtsn32/ Enkelste kan jo vere å sette i windows cden og reparere installasjonen!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå