Gå til innhold

AV mount - 8g! Slå til nå!

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-p4PIYwb6
Skrevet

En kompis av meg ble glad nå, helt til han hørte at du måtte ha mount fra før. Han har ikke det enda. :p (lvl 60 med 6/8 tier2 ca)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er mange i guildet som ikke har epic mount =P AQ40/BWL gear og ikke epic mount.. ^^

Hadde ikke jeg hatt epic mount nå, hadde jeg ikke kjøpt en heller.. har en alt uten epic mount å forskjelen er ikke så stor, og man trenger ikke en epic mount for PvEing ^^

Gjest Slettet-p4PIYwb6
Skrevet

Det er jo sant da. Men han er i AQ40 og har ikke vanlig lvl 40 mount en gang. :S Men han skal visst kjøpe en epicmount nå da.

Skrevet
Det er jo sant da. Men han er i AQ40 og har ikke vanlig lvl 40 mount en gang. :S Men han skal visst kjøpe en epicmount nå da.

6955932[/snapback]

No shit. Spør meg etter spenn hele tia. :p

Skrevet

hvet ikke om jeg har forstått helt...

Så jeg trenger ikke å være exalted med andre byer for å kjøpe mounten demmes ? bare kjøpe meg riding skillen demmes ?

Gjest Slettet-p4PIYwb6
Skrevet

Tror det er sånn det funker nå ja.

Lofnes: :!:

Gjest Slettet-p4PIYwb6
Skrevet

Koster 720g for riding skill da, så blir ganske dyrt.

Skrevet
djrabbit88: Uten å være stygg i språket - Du er med i det mest irriterende og barnslige gankeguildet på jorden, kan ikke utrykke mitt hat for Ronin, blir så intenst irritert når jeg ser en  fra guildet dit...

6955766[/snapback]

haha, måtte bare svare på denne ^^ før var ronin "vi ganker ikke guild" men vi ble ganket så mye så vi ganket tilbake ^^ og nå går vi alltid sammen inn i BRM/AQ så vi slipper at raids skal ta lenger tid før de starter ^^

så det er din egen skyld =)

måtte bare svare på det.. AV mount + nighelf = pro

Skrevet

Er det slik at journeyman riding skill (150) er mount spesifikk, slik at hvis jeg lærer meg å ri på en epic mechanostrider må jeg kjøpe ny riding skill for ram hvis jeg vil ha AV mounten på et senere tidspunkt?

Ellers gir ett kjøp av riding skill 150 meg mulighet til å ri alle typer mounts?

Gjest Slettet-p4PIYwb6
Skrevet
Er det slik at journeyman riding skill (150) er mount spesifikk, slik at hvis jeg lærer meg å ri på en epic mechanostrider må jeg kjøpe ny riding skill for ram hvis jeg vil ha AV mounten på et senere tidspunkt?

6956215[/snapback]

Ja, det har blitt besvart flere ganger bare på denne siden.

Skrevet

6956215[/snapback]

Ja, det har blitt besvart flere ganger bare på denne siden.

6956265[/snapback]

Jaså? Kan du quote minst én post hvor det står i klartekst?

Det motsatte er faktisk tilfelle etter det jeg kan se nå, skjermbildet i det ene innlegget til superreven er fra en riding trainer og inneholder teksten "Allows the player to ride swift ground mounts that require riding skill of 150." Tyder på at riding skill 150 er generell for alle epic mounts.

Gjest Slettet-p4PIYwb6
Skrevet

Øyvind_

Misset litt av poenget med disse forandringene?

Har nok det ja, beklager. :/

Skrevet (endret)
Arrrgh, hadde jeg husket på dette i går, hadde jeg kjøpt epic riding skill til alle chars. :(

6950525[/snapback]

sitter her med en kamerat. Og han sier at det ikke fantes noen epic riding skill før patchen. At man abre kjøpte riding skill på lvl 40 og når man ble 60 kunne man bare kjøpe seg epic mount. er det sånn? eller kunne man kjøpe epic riding skill før patchen?

jeg dinga 60 før patchen. har jeg epic skill da? sånn som kompisen min? han kjøpte ikkno skill for å få epic mount...

Endret av Simma89
Skrevet
Arrrgh, hadde jeg husket på dette i går, hadde jeg kjøpt epic riding skill til alle chars. :(

6950525[/snapback]

sitter her med en kamerat. Og han sier at det ikke fantes noen epic riding skill før patchen. At man abre kjøpte riding skill på lvl 40 og når man ble 60 kunne man bare kjøpe seg epic mount. er det sånn? eller kunne man kjøpe epic riding skill før patchen?

jeg dinga 60 før patchen. har jeg epic skill da? sånn som kompisen min? han kjøpte ikkno skill for å få epic mount...

6956792[/snapback]

du trenge bare bli 40 for å ri mount før patchen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...