Gå til innhold

TES: Noen spørsmål om Oblivion

Anbefalte innlegg

Skrevet

hoy

Jeg er en fersikng i oblivion verdenen :p

Jeg har gama i et par dager, og begynner å skjønne ting, men jeg lurer på noe.

Jeg tjente inn en haug med gull i arenaen, og kjøpte meg masse nytt utstyr, og en hest!

Men jeg lurer på er det noen måte å få hesten til å komme etter deg? jeg går inn i en by, da må jeg klatre av hesten og gå ut igjen samme sted, og så ri rundt byen (husker ikke byen, men skulle inn å sove, likte ikke været). er det noen måte å få hesten til å dukke opp på den andre siden av byen? eller må jeg gjøre det tungvindt?

og kan jeg sette hesten min et sted, for så å rope på den eller noe?

Og er det noen andre måter å reise til div steder uten å måtte løpe dit selv?

Mvh

Meg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Akkurat kjøpt spillet selv men jeg har lest et sted at de fleste byer har en stall du kan sette hesten i. Bortsett muligens fra Imperial city, lurte på å kjøpe en hest der men han som jobbet der sa eieren holdt dem for maten!!

Ta opp kartet, klikk der du vil gå, hvis det er mulig (ingen låste dører osv) vil du få spørsmål om spillet skal gjøre det for deg automatisk.

Skrevet

Når du bruker fast travel, følger hesten etter deg uansett. Hvis du har vært i en by og vil gå ut igjen og hente hesten, så finner du den i nærheten av byens stall.

Skrevet

Hesten din settes i stabelen i alel byene du er i. Man kan desverre ikke ri i byen noe som er litt synd! :)

Hvis du vil vite hvordan du får tak i den beste hesten i spillet, sjekk spoileren, men jeg anbefaler deg å prøve å finne det ut selv!

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

hvis du blir med i dark brotherhood, som er en hemmelig guild hvor det i hovedsak går ut på å drepe folk, får du etter hvert en hest som heter shadowmere. Den er veldig kjapp, og den ser vldig kul ut! :)

For å joine dark brotherhood må du drepe noen, så går du og legger deg, og hva som videre skjer får du sjekke selv! Men pass på, du får mye infame av å være med dem, noe som gjør at folk kan oppøfre seg negativt mot deg!

Gjest Slettet-U4NJ3Omm
Skrevet

Jævlig kjipt at det ikke går an å ri inne i byene.. Nærmeste man kommer det er å ri oppover trappa i cloud ruler temple.. Føler meg så Gandalv da :D

Skrevet
Hesten din settes i stabelen i alel byene du er i. Man kan desverre ikke ri i byen noe som er litt synd! :)

Hvis du vil vite hvordan du får tak i den beste hesten i spillet, sjekk spoileren, men jeg anbefaler deg å prøve å finne det ut selv!

6968841[/snapback]

Arghh! Spoileren dukket opp automatisk da jeg trykket "reply with quote"... :(

Nuvel, har akkurat lånt hest av en prest, antagelig den sløveste havregampen i hele spillet. Den tok en pil under et overfall, kan jeg helbrede den? Vil helst beholde den til jeg har råd til ny...

Ser rimelig teit ut med piler stikkende ut både fra meg og hesten etter overfallet :p

Skrevet

6968841[/snapback]

Arghh! Spoileren dukket opp automatisk da jeg trykket "reply with quote"... :(

Nuvel, har akkurat lånt hest av en prest, antagelig den sløveste havregampen i hele spillet. Den tok en pil under et overfall, kan jeg helbrede den? Vil helst beholde den til jeg har råd til ny...

Ser rimelig teit ut med piler stikkende ut både fra meg og hesten etter overfallet :p

6970189[/snapback]

Beklager :( Synes det er kult med piler staaende i hesten og meg. Ser ut som en ordentlig kriger! :)

Pilene gaar bort etter en stund og hesten faar tilbake helsepoeng naar den staar i stabelen til en av byene! :)

Skrevet

Er da vitterlig mods som åpner byene sånn at de er i ett med landskapet så man kan ri i dem? Har ikke spilt på en stund, men mener jeg så et prosjekt for å åpne alle byene.

Skrevet

hvis du blir med i dark brotherhood, som er en hemmelig guild hvor det i hovedsak går ut på å drepe folk, får du etter hvert en hest som heter shadowmere. Den er veldig kjapp, og den ser vldig kul ut! :)

For å joine dark brotherhood må du drepe noen, så går du og legger deg, og hva som videre skjer får du sjekke selv! Men pass på, du får mye infame av å være med dem, noe som gjør at folk kan oppøfre seg negativt mot deg!

6968841[/snapback]

jeg ble med de, uten å ha drept noen uskyldige :p

en dud bare kom og ville ha meg med når jeg sov.

Men har funnet meg en del mods, og tror jeg får det til :p

men lurer på en ting, jeg har nå gjort questene fram til at jeg har funnet martin, og lukket en portal, og ført martin opp til cloud temple. hva skjer videre? skal jeg bare stenge flere portaler? eller skal jeg få et quest til?

Skrevet (endret)
Får du ikke nye quests til hovedhistorien så lenge du fortsetter å løse dem?

6983468[/snapback]

Jo, du får en ny quest i Main Quest hvis du fullfører questen som er før den.

Og du som ville vite hva som skjer videre:

Det kan jeg ikke si, hvor blir da moroa av for deg?

Endret av Stonemeister
Skrevet

6968841[/snapback]

jeg ble med de, uten å ha drept noen uskyldige :p

en dud bare kom og ville ha meg med når jeg sov.

Men har funnet meg en del mods, og tror jeg får det til :p

men lurer på en ting, jeg har nå gjort questene fram til at jeg har funnet martin, og lukket en portal, og ført martin opp til cloud temple. hva skjer videre? skal jeg bare stenge flere portaler? eller skal jeg få et quest til?

6982422[/snapback]

Det jeg bruke rå gjøre er rett å slett å bare begynne å spille utenom hovedhistorien. Bli leder i de forskjellige guilds osv. Når du føler deg klar for hovedhistorien kan du begynne på den! :D Altså å fortsette me det martin måtte gi deg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...