Gå til innhold

Hva synes dere om å kalle ot-baren for "Søppel"?

Bør OT-baren hete "søppel" ?  

281 stemmer

1. 1. Bør OT-baren hete "søppel" ?

• Ja
      170
    • Nei
      110
    • Ingen formening
      21

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Søppel skiftet navn til OT-baren etter tidenes mest udemokratiske prosess. Det ble opprettet flere avstemninger om navnet, hvor flere andre forslag fikk langt flere stemmer. Men OT-baren var faktisk ikke med i avstemningen, bare "Baren". Argumentasjonen til forumstyret var noe sånt som at "flere ville stemt på OT-baren hvis det var med i avstemningen".

Ja til demokrati, ja til Søppel.

6984373[/snapback]

QFT

6986901[/snapback]

Dette er helt riktig. Egentlig skulle den vel hete Generelt pisspreik, Alt om ingenting eller rorbua.

I dag har vi jo ogsa alle mulge rare kategorier under bla. de under "samfunn" og Annet, så jeg kan ikke se hvorfor vi trenger OT-baren. En skikkelig søppel kategori hadde vært noe.

Skrevet

Søppel er for meg død. Man kan ikke vekke det døde til live. Søppel var som en Seinfeld kategori. En kategori om ingenting.

Jeg har vist stemt her, men aner ikke hva jeg stemte. Merkelig, og jeg som ikke engang har vært full på ukesvis.

Skrevet (endret)

Det burde hete søppel (boss hvis du er fra Bergen :ph34r: ), det var det det var før, og det er det det burde være nå. OT-baren høres litt for seriøst ut. Det er trossalt ikke så mye fornuftig i OT-baren heller.

Endret av Dj_eLmO
  • 3 måneder senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...