Gå til innhold

Etaten - Hva synes du?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Synes serien er helt grei, ikke overveldene og ikke drålig. Noe er morsomt, men noe blir rett og slett for tørrt for at jeg skal finne det gøy. Håper det tar seg opp i den siste halvdelen.

 

Karakterene jeg liker best er: Tor (særlig når han svettet og når han løper ut i bilen for å høre på den sangen. Da er han god)

 

Sjefen: Ler ustoppelig når han snøvler i vei.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

en av grunnene til at the office ble den suksessen den ble var på grunn av at de brukte helt ukjente skuespillere. Etaten gjør en feil ved å fylle alle rollene med folk vi har sett på tv i 20 år.

 

Synes ikke Etaten var no særlig. Atle antonsen er en god skuespiller, synes bare resten av crew overspiller. Og som andre har nevnt; det er en smule tørt.

Lenke til kommentar

Genial serie! Henter frem de verste fra slike kontorer. Ja, for det er faktisk slik folk er rundt om i landets kommunale kontorer. Karakterene er rene stereotypene, da spesielt disse to med skjegg. Akkurat slik ser de foka ut i min kommune også.

 

The Office var en fantastisk serie, men Etaten er ikke et plagiat av den, slik den amerikanske The Office var. Alt kan sammenlignes (viser til forord i gårsdagens VG), men likhetene er ikke _så_ mange.

 

Norsk og britisk humor, ja takk!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...