Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Favoritt kroppsdel på dama/typen?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
3. Munnen. Overleppen stikker lenger ut enn underleppen. Det er så utrolig pent. Jeg mener å huske Amélie har en munn ala det.

:)

6949422[/snapback]

Jeg vet om en dame som har SKIKKELIG underbitt, kaller henne bare for kassa-apparatet. :D

Seriøs fare for drukning i dusjen. :tease:

Skrevet
3. Munnen. Overleppen stikker lenger ut enn underleppen. Det er så utrolig pent. Jeg mener å huske Amélie har en munn ala det.

:)

6949422[/snapback]

Jeg vet om en dame som har SKIKKELIG underbitt, kaller henne bare for kassa-apparatet. :D

Seriøs fare for drukning i dusjen. :tease:

6983700[/snapback]

Jeg syntes dama er perfekt jeg.. men må jo ærlig innrømme jeg er veldig glad i puppene, rompa og magen :) yummeh.. også erra jo så peen :love:

• 2 måneder senere...
Gjest Slettes-xwByZdFZ
Skrevet (endret)

Det viktigste på kroppen til damen er RUMPA! Om ei jente her en sykt stygg rompe mister jeg helt interessen. Spesielt den type rompe hvor den går i ett med resten av overkroppen om dere skjønner :thumbdown:

Jentemager er også ufattelig pene, forutsatt at jenta ikke er småfeit seff.

Endret av Slettet-xwByZdFZ
Skrevet (endret)

Jeg liker spesielt på jenter; ryggen, rompa, "hofteopplegget" rundt mitten og beina. Jenter ska helst ha store spenstige lår :o :p Omg det er så sexeh.

Endret av InSaneTK
Skrevet
Alt, men liker mest hendene, øynene og magen.

Generelt hos gutter er det heitest med fine hender og legger.

7442235[/snapback]

Det var da som bare faen! Du skal se hendene mine, ser helt voldtatt ut! Leggene mine vet jeg ikke, kunne du funnet et eksempel på fine legger?

Skrevet

Nå har ikke jeg dame, men om jenter generelt: Magen og rumpa. Spesielt magen :love:

En flat og fin mage, som du kan ligge og stryke på er så uberdeilig. En perfekt avrundet stuss er jo heller ikke og forakte, men mage :love:

Skrevet
Det var da som bare faen! Du skal se hendene mine, ser helt voldtatt ut! Leggene mine vet jeg ikke, kunne du funnet et eksempel på fine legger?

7445695[/snapback]

Fotballegger :love:

11759016.jpg

Leggene hans, fant ikkeno bedre bilde. Men han har heite legger.

Skrevet (endret)

Jeg har mer syklelegger, håper det holder...

Skal prøve de på byn en gang; "Hei, så fine øyne du har. Har du sett leggene mine?"

Endret av Arbakadarba
Skrevet (endret)

Go for it!

Vet ikke helt om sykkellegger er så heit, er ikke de litt tynne?

Men samma. Vi er alt for off topic!

Bottom line, fotballegger og fine hender :thumbup:

Endret av Demille
Skrevet

Hehe. Har skikkelig fotball-legger! :p Ikke spilt fotball på ørten år, men leggene er likedan.

Men til beste kroppsdel? Egentlig hjernen siden det er her personligheten sitter, men var nok ikke helt det OP tenke på... Liker ansiktet veldig godt, om det har de trekkene jeg liker, og ikke minst øynene. Ellers er en fin stuss og flotte bein ikke å forakte ;)

Skrevet

Favorittkroppsdelen på jenta mi er vel hjernen, siden hun er såpass intelligent. Ellers må jeg vel si at jeg liker fjeset og rompa hennes veldig, veldig masse. Men for meg er det helheten som gjør henne perfekt for meg =)

Skrevet
Favoritten min er hele han :dribble:

6937669[/snapback]

yes, indeed.

Men er også veldig svak for armene og overkroppen for den er så MANN.

Og selvfølgelig penis:-P

6938279[/snapback]

What she said. :D

Skrevet
Hendene, definitivt. Hele gutten er vakker, men... Hendene er det fineste :love:

*Fasinert av hender*

7441225[/snapback]

hvordan ser en fin hånd ut? aldri helt skjønt det der..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...